۳۱۰ دستیار آموزشی برای تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی یزد پذیرفته شدند

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: به مدت یک هفته از متقاضیان دستیار آموزشی دانشگاه آزاد یزد مصاحبه علمی به عمل آمد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ابوالفضل صادقیان معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی یزد با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر نخبه‌پروری و فراهم آوردن امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای کار و تلاش نخبگان اظهار کرد: دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی، کیفیت تحصیل بالایی دارند و پیش دفاعی که دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌دهند و دقت نظر که می شود، حتی در دانشگاه‌های دولتی هم نیست.

 معاون آموزشی و مهارتی آزاد اسلامی یزد ادامه داد: برای استفاده از این ظرفیت، دانشگاه آزاد اسلامی دوره ویژه مدرسی آموزشی و کارورزی را برای دانشجویان دکتری فراهم کرده است.

ابوالفضل صادقیان  افزود: مصاحبه علمی متقاضیان این دوره به مدت یک هفته انجام و در نهایت مصاحبه کنندگان  ۳۱۰ نفر را در رشته‌های مختلف انتخاب کردند.

وی در پایان گفت: با این طرح می‌توان از نخبگان علمی و دانشجویان دکتری در کنار اساتید با تجربه به عنوان دستیار آموزشی برای تدریس مقاطع کاردانی و کارشناسی استفاده کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1195829

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =