هزینه انتخاب رشته در مناطق مختلف تهران چقدر است؟ + جدول

هزینه انتخاب رشته کنکور در مناطق مختلف تهران از یک میلیون و ۲۰۰ تومان آغاز شده و به ۵ میلیون تومان هم می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، استرس داوطلبان پس از کنکور هم ادامه دارد؛ چون فقط یک اشتباه در انتخاب رشته ممکن است بین داوطلب و رشته یا دانشگاه مورد علاقه‌شان فاصله بیندازد. 

بیشتر بخوانید:

آخرین قیمت خوابگاه‌های دانشجویی تهران + جدول

انتخاب رشته کنکوری‌های امسال از ۳۱ مرداد ماه آغاز شده و پس از تمدید تا پایان امروز ۶ شهریور ماه ادامه دارد. : داوطلبان پس از انتخاب رشته و تأیید نهایی کدرشته‌های انتخابی، شماره ۱۵ رقمی به عنوان رسید انتخاب رشته دریافت می‌کنند و داوطلبانی که قبلاً انتخاب رشته کرده‌اند در صورت تمایل در فرصت باقیمانده می‌توانند نسبت به مشاهده و ویرایش فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

بازار مشاوران انتخاب رشته این روزها سکه است، حسابی در فضای مجازی تبلیغ می‌کنند تا داوطلبان بسیاری را برای دریافت خدمات مجاب کنند. حتی داوطلبان برای انتخاب رشته با مشاوران سرشناس‌تر باید حداقل دو هفته زودتر با واریز بیعانه وقت رزور می‌کردند مبادا  اینکه سرشان بی‌کلاه بماند. 

مشاوران پکیج‌های مختلفی را برای خدماتشان ارائه می‌دهند؛ از انتخاب رشته حضوری و تضمینی گرفته تا پکیج اقتصادی و مجازی و انتخاب رشته اسکایپی! حتی پکیجی با عنوان «چک لیست» در نظر گرفته‌اند که در آن نگاهی به لیست نهایی شما می‌اندازند و مبلغی از بین ۴۹۰ تا ۶۹۰ تومان از شما دریافت می‌کنند.

ایسکانیوز در گزارش زیر با مراکز مشاوره تماس گرفته و هزینه انتخاب رشته در نقاط مختلف تهران را بررسی کرده که جزئیات آن در جدول زیر آورده شده است: 

هزینه انتخاب رشته در مناطق مختلف تهران چقدر است؟ + جدول

انتهای پیام/

کد خبر: 1195895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =