سرکوب راهپیمایی مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی

نظامیان رژیم صهیونیستی راهپیمایی مردم غزه در حمایت از شهروندان فلسطینی و مقدسات اسلامی را با تیراندازی و شلیک گاز اشک‌آور سرکوب کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، ده‌ها فلسطینی، عصر امروز (جمعه)، در شرق نوار غزه در حمایت از مردم فلسطین و مقدسات اسلامی راهپیمایی برگزار کردند.

بیشتر بخوانید:

ترس اسرائیل از تبدیل‌شدن کرانه باختری به غزه‌ای دیگر

براساس گزارش منابع فلسطینی، پس از آغاز این راهپیمایی در منطقه «ملکه»، نظامیان صهیونیست مستقر در خودروها و مواضع نظامی مجاور باریکه غزه، به سمت فلسطینیان آتش گشودند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد به دنبال این تیراندازی ۷ شهروند فلسطینی از ناحیه پا -برخی با گلوله پلاستیکی و برخی با گلوله جنگی- مجروح شدند.

رسانه‌ها گزارش دادند جوانان در مجاورت دیوار مرزی اقدام به آتش زدن لاستیک کردند که نظامیان صهیونیست به سمت آن‌ها گاز اشک‌آور شلیک کردند.

در پی شلیک گاز اشک‌آور به سمت فلسطینیان، شماری از آن‌ها دچار حالت خفگی شدند. کادر درمان برای امدادرسانی به فلسطینیان به محل اعزام شد و مجروحان را نزدیک‌ترین مراکز درمانی منتقل کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن تظاهرات‌کنندگان فلسطینی از ریزپرنده‌ها برای شلیک گاز اشک‌آور به سمت به آن‌ها استفاده کرد. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1196461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =