قلعه نویی: بازیکنان بزرگی به ایران خواهند آمد که مردم دوست دارند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به حل مشکلات فوتبالی ایران و عربستان و بازی‌های دو تیم در زمین خودی گفت: فوتبال زبان مهربانی و تعامل است و بازیکنان بزرگی به ایران خواهند آمد که مردم دوست دارند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز به پلودیف، پایتخت بلغارستان رسید و اولین تمرین خود را قبل از بازی دوستانه با این تیم برگزار کرد. امیر قلعه‌نویی در حاشیه اولین تمرین تیم ملی ایران در این کشور گفت: اولین تمرین خودمان را برگزار کردیم که چند لژیونر هم به ما اضافه شدند و تقریبا تیم ما فردا کامل می‌شود. شرایط خوب است. 

بیشتر بخوانید:

قلعه‌نویی: تلاش کردیم استقلال از آسیا حذف نشود

سرمربی تیم ایران در پاسخ به این سوال که این روزها درباره سطح کیفی فوتبال ایران و مقایسه با کشورهای همسایه و اینکه عربستان بازیکنانی مانند رونالدو و بنزما را آورده است گفت: سرمایه‌گذاری در ورزش از نظر نیروی انسانی باید انجام شود. در مصاحبه قبلی حرفی زدم که سوء تعبیر صورت گرفت. اگر آن‌ها هزینه می‌کنند و بازیکنان بزرگی می‌آورند، ما هم از نظر نیروی انسانی و استعداد در سطح کیفی بالایی هستیم. لژیونرهای ما مانند طارمی در پورتو پرتغال، جهانبخش در فاینورد هلند و سردار در رم ایتالیا، سامان قدوس در انگلیس، علی کریمی در ترکیه و احسان حاج صفی و میلاد محمدی در آاک آتن یونان هستند. علاوه بر اینکه باید روی زیرساخت‌هایمان برنامه‌ریزی کنیم، باید ارتباط‌های بین‌المللی هم داشته باشیم. 

او درباره رفع مشکلات میان ایران و عربستان و پایان مناقشه میان دو کشور و برگزاری بازی‌های رودررو در خانه گفت: من هم آسیب این موضوع را خوردم. این اتفاق از سال ۲۰۱۶ شروع شد که در کشور سوم بازی می‌کردیم. با توجه به مسائل مالی، ما خیلی ضرر می‌کردیم. جا دارد از آقای تاج و بقیه عزیزانی که زحمت کشیدند و این تعامل را انجام دادند تشکر کنیم. فوتبال زبان مهربانی و لذت بردن است. ان‌شاء‌الله روزی برسد که در همه موارد تعامل باشد. فوتبال باب ارتباط شده است و امیدوارم این ارتباط را داشته باشیم. خبر خوبی بود و بازیکنان بزرگی به کشور می‌آیند که هواداران و مردم دوست دارند. 

قلعه نویی درباره بازی با بلغارستان گفت: بعضی انتقاد می‌کنند اما این بازی‌ها خوب است. بلغارستان تیم خوبی است. نتایج نسبتا خوبی گرفته است اما برای ما مهم‌تر است. باید شناخت بیشتری باید نسبت به همدیگر پیدا کنیم. ما در هر اردویی یک تعداد بازیکنان جدید داریم و تغییراتی می‌دهیم. در این اردو میلا محمدی، علی کریمی، میلاد سرلک و احمد نوراللهی را دعوت کردیم. تغییرات را می‌دهیم تا به شناخت کافی برسیم. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1196941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =