امیر سرتیپ آشتیانی: ساخت تراموا می تواند مزیت های زیادی برای مردم تهران داشته باشد

وزیر دفاع گفت: ساخت تراموا می تواند مزیت های زیادی برای مردم تهران از جمله افزایش سرعت نقل و انتقال، کاهش ترافیک، کاهش آلودگی هوا و ... را در بر داشته باشد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، مراسم امضای تفاهم‌نامه‌ میان شهرداری تهران و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز( یکشنبه نوزدهم شهریورماه ۱۴۰۲) با حضور امیر محمدرضا  آشتیانی وزیر دفاع و علیرضا زاکانی شهردار تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

امیر سرتیپ آشتیانی: تحریم‌های تسلیحاتی کشور مهرماه آینده پایان می‌یابد

امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آیین امضای تفاهم نامه همکاری با شهرداری طی سخنانی با اشاره به راهبردهای کلان دولت سیزدهم در همکاری علمی با دستگاه‌های مختلف، گفت: وزارت دفاع در راستای اجرایی شدن سیاست‌های دولت به دنبال انتقال دانش و تجربیات خود به بخش‌های دیگر در کشور است و در این مسیر بیش از هر نهاد دیگری بهره‌مند از ظرفیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه هستیم. 

وی افزود: مطابق مفاد تفاهم‌نامه‌ای که امروز به امضا می‌رسد، بناست دو دستگاه در زمینه‌های مختلفی چون فنی مهندسی و ترابری همکاری مشترک داشته‌باشند.

وزیر دفاع در پایان خاطرنشان کرد: ساخت تراموا می تواند مزیت های زیادی برای مردم تهران از جمله افزایش سرعت نقل و انتقال، کاهش ترافیک، کاهش آلودگی هوا و ... را به همراه داشته باشد و قطعا این مسیر را استمرار خواهیم داد و کارهای دیگری را نیز در راستای خدمت به مردم با شهرداری تهران پیش خواهیم برد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1197524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =