سند موسیقی کشور بعد از ۴۰ سال تصویب می‌شود

دبیر شورای هنر و عضو شورای سیاست گذاری و راهبردی دانشگاه استاد فرشچیان گفت: سند موسیقی کشور بعد از ۴۰ سال در شورای هنر در حال تصویب شدن است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ محمدحسین ایمانی خوشخو؛ دبیر شورای هنر و عضو شورای سیاست گذاری و راهبردی دانشگاه استاد فرشچیان ظهر امروز در جلسه هم اندیشی با رسانه ها با موضوع نظام استاد-شاگردی در آموزش هنر اظهار کرد: ایده اصلی دانشگاه فرشچیان و شیوه استاد شاگردی مستقیما به خود استاد فرشچیان باز می‌گردد.

وی ادامه داد: نظام آموزش در مقابل این سنت دیرینه ما مقاومت می‌کرد تا اینکه بالاخره دولت و وزارت علوم پذیرفتند و تصویب شد که در این نظام آموزشی هم پذیرش دانشجو داشته باشیم یعنی کسی که از این دانشگاه بیرون می آید مدرکش توسط آموزش عالی پذیرفته م‌یشود.

خوشخو با بیان اینکه سند موسیقی کشور بعد از ۴۰ سال در شورای هنر در حال تصویب شدن است، افزود: بنیاد پویانمایی نیز راه اندازی و جایزه معماری انقلاب اسلامی طراحی شد و در مجموع اتفاقات خوبی در این دولت در عرصه فرهنگ در حال رخ دادن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تصویب نظام استاد شاگردی هنرمند معیار انقلاب تربیت شود و تمام هنرمندان شاخص کشور نیز تربیت شده همین سیستم هستند و در واقع مزیت مهم ما در دنیا همین مهم است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1197568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =