پدیده جدید ایران مقابل الریان قطر رونمایی شد

مدافع ایرانی لوسیل قطر در دیدار تدارکاتی برابر الریان به میدان رفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، امین پیل‌علی که هفته گذشته با عقد قراردادی رسما به لوسیل قطر پیوست و نخستین بازی خود را در جام اتحاد برابر الغرافه انجام داد و در جریان پیروزی دو بر صفر تیمش به طور ثابت در زمین بود، در مسابقه دوستانه مقابل صدرنشین لیگ ستارگان هم جزء ۱۱ نفر اصلی تیمش قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس با ۲ مهاجم خارجی به توافق رسید

این مدافع راست آینده‌دار تیم جوانان ایران که یکی از انتقال‌های جذاب تابستانی را رقم زد و مثل محمدامین حزباوی مسیر قطر را پیش گرفت، پس از نمایش موثر مقابل الغرافه در جام اتحاد، در تقابل دوستانه با الریان هم استفاده شد که با وجود شکست تیمش دوباره عملکرد خوبی ارائه داد.

پیل‌علی که با درخشش در آکادمی کیا به فوتبال ایران معرفی و در تیم جوانان ایران شناخته‌تر شد، با نظر مدیران باشگاه و سرمربی لوسیل قطر به‌عنوان یک پدیده و بازیکن آینده‌دار به این تیم پیوست که در دو دیدار گذشته رسمی و تدارکاتی به طور ثابت استفاده شده است.

این مدافع راست در دیدار تدارکاتی لوسیل مقابل صدرنشین لیگ ستارگان قطر که در محل مسابقات خانگی باشگاه الریان انجام شد، بارها با نفوذهای خود از کنار زمین خطرساز شد که ارسال‌های کوتاه و بلند او را مهاجمان تیمش نتوانستند استفاده کنند.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1197827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =