آزادی ۴ صیاد ایرانی در قطر پس از یکسال زندانی

سرپرست نمایندگی وزارت امور خارجه در بوشهر از آزادی ۴ صیاد بوشهری در قطر پس از یکسال حبس خبر داد و گفت: با تلاش سفارت ایران در قطر این صیادان آزاد شدند و به ایران منتقل می‌شوند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، کیمیا زارع با اشاره آزادی صیادان بوشهری در دوحه قطر اظهار داشت: با تلاش وزارت امور خارجه و سفارت جمهوری اسلامی ایران در قطر ۴ صیاد بوشهری که بیش از یک سال در حبس بودند آزاد شدند.

بیشتر بخوانید:

آزادی و عفو چند زندانی ایرانی در عربستان

وی با بیان اینکه این صیادان فردا به ایران منتقل می‌شوند گفت: این افراد پس از انتقال از دوحه به فرودگاه امام خمینی (ره)، سپس به فرودگاه بوشهر منتقل می‌شوند.

سرپرست نمایندگی وزارت امور خارجه در بوشهر با بیان اینکه از زمان حبس این صیادان تلاش فراوانی برای آزادی آنان انجام شد گفت: این تلاش‌ها منجر به آزادی این صیادان شد و این هفته به بوشهر باز می‌گردند.

زارع با بیان اینکه این صیادان در مرز دریایی خلیج فارس توسط مأموران قطری‌ها بازداشت شده‌اند ادامه داد: هفته قبل هم یک صیاد بوشهری که در مرز دریایی خلیج فارس توسط مأموران عربستانی بازداشت شده بود با تلاش وزارت امور خارجه و سفارت ایران در عربستان پس از ۲ سال زندانی، آزاد و به بوشهر انتقال داده شد.

وی بر آموزش صیادان استان با پروتکل‌های بین‌المللی در خلیج فارس توسط شیلات استان بوشهر تاکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =