قیمت رهن و اجاره‌ خانه‌های نقلی در مرکز تهران

برای رهن و اجاره یک واحد نقلی و ریزمتراژ در منطقه ۶، دست‌کم باید بودجه‌ای معادل با ۱۰۰ میلیون تومان در نظر داشت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، منطقه ۶ در مرکز تهران قرار گرفته و به لحاظ موقعیتی، از شمال به بزرگراه همت از غرب به بزرگراه چمران از شرق به بزرگراه مدرس و خیابان مفتح و همچنین از جنوب به خیابان انقلاب متصل می‌شود.بنا به اعلام واسطه‌گران ملکی آخرین وضعیت بازار رهن و اجاره در محله انقلاب واقع در این منطقه، حکایت از کمبود فایل رهن و اجاره،‌ علیرغم وجود متقاضی دارد.بررسی‌های اکوایران نشان می‌دهد که برای رهن و اجاره یک واحد نقلی و ریزمتراژ در منطقه ۶، دست‌کم باید بودجه‌ای معادل با ۱۰۰ میلیون تومان در نظر داشت.

بیشتر بخوانید:

ایده مسکن ۲۵ متری اجرایی می‌شود؟

برای آپارتمانی با ۴۲ مترمربع زیربنا در بلوار کشاورز به همراه امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری، ۶۵۰ میلیون تومان رهن و ۳ میلیون تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است.

در یوسف‌آباد، برای واحدی بدون اتاق و ۴۵ متری و ۴ سال ساخت، ۳۰۰ میلیون تومان رهن و ۵ میلیون تومان اجاره ماهانه پیشنهاد شده است.

در خیابان سنایی، یک واحد ۵۰ متری با ۱۰۰ میلیون رهن و ۱۲ میلیون تومان اجاره ماهانه و در محله امیرآباد، واحدی ۵۱ متری با ۱۵۰ میلیون تومان رهن و ۱۷ میلیون تومان اجاره ماهانه قیمت‌گذاری شده است.

مسکن

انتهای پیام/

کد خبر: 1198062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =