قطر از اتمام روند انتقال اموال ایران به بانک‌های این کشور خبر داد

وزیر خارجه قطر در تماس تلفنی با همتای ایرانی خود از نهایی شدن و اتمام کلیه روندهای مرتبط با انتقال اموال جمهوری اسلامی ایران به بانک های قطری طی هفته آینده خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر، درخصوص موضوعات مورد علاقه دو کشور به تبادل نظر پرداختند.

بیشتر بخوانید:

انتقال دارایی‌های ایران طی روزهای آینده به قطر

وزیر امور خارجه کشورمان در این ارتباط تلفنی از نقش سازنده دولت قطر در زمینه  پیگیری های مرتبط با آزادسازی اموال جمهوری اسلامی ایران از کره جنوبی و آزادی زندانیان قدردانی کرد.

شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر نیز در این گفت‌وگوی تلفنی با ابراز خرسندی از روند تحولات شکل گرفته و پیشرفت‌های انجام شده در زمینه برخی موضوعات مرتبط با جمهوری اسلامی ایران و طرفهای ثالث، از نهایی شدن و اتمام کلیه روندهای مرتبط با انتقال اموال جمهوری اسلامی ایران به بانک های قطری طی هفته آینده خبر داد.

در ادامه این گفتگو آمادگی طرفین در خصوص تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا، در روز مورد توافق و با نقش آفرینی دولت قطر مورد تاکید قرار گرفت.

وزرای امور خارجه دو کشور در این تبادل نظری تلفنی بر تداوم و استمرار مشورت‌های فی‌مابین در زمینه های مورد علاقه تاکید کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1198202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =