هم افزایی و به اشتراک گذاشتن تجربیات، گامی در مسیر رشد و بالندگی دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی امور استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با هم افزایی، استفاده از ظرفیت های مختلف 5 استان در شرق کشور و نیز با انتقال و به اشتراک گذاشتن تجربیات، در مسیر رشد و بالندگی دانشگاه آزاد اسلامی قدم برداریم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی سروری‌مجد مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی امور استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی در ششمین نشست اتحادیه دانشگاه آزاد اسلامی شرق کشور که به میزبانی واحد بجنورد برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این اتحادیه ها این است که با هم افزایی، استفاده از ظرفیت های مختلف 5 استان در شرق کشور و نیز با انتقال و به اشتراک گذاشتن تجربیات، در مسیر رشد و بالندگی دانشگاه آزاد اسلامی قدم برداریم. 

بیشتر بخوانید:

دانشگاه آزاد اسلامی فرصتی برای تربیت نسل جوان و گسترش فضای انقلابی

سروری مجد ادامه داد: با برپایی اردوهایی همچون اردوی راهیان پیشرفت، استادان و اعضای هیات علمی با اقدامات بسیار سازنده و مهم جمهوری اسلامی آشنا خواهند شد.

مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ظرفیت های خوب استان های مختلف کشور گفت: در تمامی استان های ظرفیت ها و امکانات بسیار خوبی وجود دارد که باید به شیوه های گوناگون و سازنده زمینه آشنایی و هم افزایی هرچه بیشتر اعضای هیات علمی و دانشجویان ایجاد شود.

وی ضمن تاکید بر بیان مسائل و چالش های واحدهای دانشگاهی توسط مسئولان دانشگاهی تصریح کرد: در بیان مشکلات و چالش های پیش روی واحدهای دانشگاهی هر چقدر مستندات با جامعیت بیشتری به سازمان مرکزی منتقل شود، قطعا پیگیری آن مسائل با سرعت بیشتری انجام می شود و ادامه مسیر نیز هموارتر خواهد شد. در بحث مسکن، دانشگاه آزاد اسلامی به کمک دولت خدمتگزار آمده و با توجه به امکانات و ظرفیت های موجود و اخذ مجوزهای لازم، تصمیم بر این است که در ساخت مسکن اعضای هیات علمی و کارکنان نقش آفرینی کنیم و در این راستا تعاونی های مسکن شکل گرفته و امید است با پیگیرهای مسئولان استان ها بتوانیم این امر مهم را به سرانجام برسانیم. 

سروری مجد درخصوص راه اندازی دانشکده پزشکی در واحد بجنورد اظهار داشت: بحث راه اندازی دانشکده پزشکی در واحد بجنورد از اقدامات بسیار خوبی بود؛ با کمک خیرین حوزه سلامت و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی مجوز پذیرش دانشجوی رشته پزشکی برای این واحد دانشگاهی محقق شد که این امر مهم می تواند قدم بسیار مثبتی برای سلامت خراسان شمالی و توسعه آموزش پزشکی در این استان باشد. 

لازم به ذکر است شرکت کنندگان این اجلاس با حضور در مزار دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد و نثار فاتحه، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای امام خمینی (ره)، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند. 

همچنین بازدید از پتروشیمی خراسان شمالی از دیگر برنامه های سفر دو روزه دکتر سروری مجد به این استان بود

انتهای پیام/

کد خبر: 1199116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =