تکذیب بی‌احترامی به مسی در پاریس/ ام‌باپه شایسته بردن توپ طلا است

رئیس باشگاه پاری سن ژرمن در مصاحبه ای بی احترامی به لیونل مسی در پاریس را رد کرد و از ام باپه برای بردن توپ طلا حمایت کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی که دو فصل گذشته را در پاریس بازی کرد، در مصاحبه‌ای گفت که باشگاهش بعد از جام جهانی قطر از او قدردانی نکرد. چیزی که رییس قطری پاری سن ژرمن آن را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: 

استقبال جالب از رونالدو، مسی و نیمار در کشورهای دنیا + تصاویر

ناصر الخلیفی گفت: همان‌طور که همه دیدند ما حتی یک ویدیو برای او منتشر کردیم و در تمرینات به مسی ادای احترام کردیم. ما در خلوت هم جشن گرفتیم. ما یک باشگاه فرانسوی هستیم. ما باید به کشوری که او شکست داد، هم تیمی‌های فرانسوی‌اش و هم‌چنین هواداران‌مان نیز احترام بگذاریم. ما به حضور او در این‌جا افتخار می‌کردیم.

رییس پاری سن ژرمن آرزو کرد که کیلیان ام‌باپه، مهاجم فرانسوی توپ طلای بعدی را  ببرد. او گفت: ما بهترین بازیکن جهان را داریم و از نظر من او شایسته بردن توپ طلا است. من به کاری که او انجام می‌دهد و کاری که کل تیم انجام می‌دهد، افتخار می‌کنم.

کیلیان ام‌باپه نه تنها بهترین گلزن فصل جاری لیگ فرانسه است بلکه در ۵ لیگ معتبر اروپایی  هم بیش‌ترین تعداد گل را به ثمر رسانده است. ام‌باپه باوجود تابستان سخت و پر حاشیه‌ای که پشت سر گذاشت، نشان می‌دهد که هم‌چنان ستاره نخست پاری سن ژرمن است. او هنوز قراردادش را با تیم پاریسی تمدید نکرده است و گمانه زنی‌ها درباره جدایی او در تابستان سال بعد بسیار بالا است.

پاری سن ژرمن در هفته پنجم رقابت‌های لیگ فرانسه به مصاف نیس رفت و با نتیجه سه بر دو شکست خورد. این نخستین شکست تیم پاریسی در فصل جاری لیگ فرانسه به شمار می‌آید که باعث شد تیم انریکه با ۸ امتیاز به رده  پنجم جدول رده‌بندی سقوط کند. پاری سن ژرمن از ۵ بازی خود در فصل جاری دو تساوی، دو پیروزی و یک شکست را در کارنامه دارد. البته پاریسی‌ها در اروپا توانستند در اولین دیدار دورتموند را شکست دهند. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1199345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =