موشک‌های ‌اسرائیل‌زن در اختیار داریم‌/ اجازه تغییر مرزها در منطقه را نمی‌دهیم

سخنگوی وزارت دفاع گفت: ‌امروز موشک‌هایی در اختیار داریم که اسم آنها را موشک‌های اسرائیل‌زن گذاشته‌ایم و نقطه هدف آنان در وهله اول سرزمین‌های اشغالی است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار سرتیپ رضا طلایی نیک در ‌یادواره شهدای شهرستان کبودرآهنگ با بیان اینکه ایران قدرت دفاعی اول منطقه است. امروز همه اذعان دارند که هیچ معادله‌ای در منطقه خاورمیانه بدون نقش‌آفرینی ایران قابل تنظیم نیست، اظهار کرد: ایران اعلام کرد که اجازه تغییر مرزها در منطقه را نمی‌دهیم؛ جرات نکردند و جرات نخواهند کرد که این کار را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: 

پیشگیری از خسارت ۱۹ میلیاردی دشمن با جلوگیری از عملیات خرابکارانه در وزارت دفاع

وی با بیان اینکه در حوزه صنعت دفاعی کشور، اخیرا دستاوردهای جدیدی در بخش تسلیحات نظامی رونمایی ‌شد، افزود: ‌دفاع مقدس به ما اقتدار، خوداتکایی، قدرت معنوی و در عین حال امید به شکست دشمنان را آموخت.

طلایی نیک به دوران پرافتخار دفاع مقدس اشاره ‌کرد و ادامه داد: ملت ایران در راه دفاع از دستاوردها و آرمان های شهدا ، مصصم و با اراده است و برگزاری یادواره‌های شهدا نیز، فرصتی برای تکریم و ادای احترام به مقام شامخ شهداست. ‌شهدای ایران اسلامی، اسماعیل‌گونه از دامن مادران و پدرانی همچون هاجر و ابراهیم برخاستند و به قربانگاه کربلای ایران رفتند و در رکاب امام راحل جنگیدند و افتخار آفریدند.

وی تصریح کرد: یاد و نام شهدا برای ملت ایران فراموش‌ناشدنی است و امنیت کنونی کشور، به برکت خون پاک و مطهر شهداست و ما این رسالت بزرگ و سنگین را بر دوش داریم که راه آنان را که راه عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی است، ادامه دهیم. در دوران جنگ تحمیلی، وجبی از خاک کشور در اختیار دشمنان قرار نگرفت.

سخنگوی وزارت دفاع با اشاره به نمونه‌هایی از دستاوردهای متخصصان صنعت دفاعی کشورمان افزود: در سامانه موشک باور 373 انواع تجهیزات "رهگیری، راداری، شناسایی و درگیری" به کار رفته است؛‌ امروز موشک‌هایی در اختیار داریم که اسم آنها را موشک‌های اسرائیل‌زن گذاشته‌ایم و نقطه هدف آنان در وهله اول سرزمین‌های اشغالی است.

منبع:تسنیم 

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1199346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =