واکنش فدراسیون فوتبال به اظهارات جنجالی هاشمی

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به اظهارات دبیرکل کمیته ملی المپیک واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات تلویزیونی دبیرکل کمیته ملی المپیک نوشت: رضا عنایتی، سرمربی تیم امید دقایقی قبل در جلسه فنی نشست بسیار خوبی با بازیکنان داشت و درباره کلیه مسائل مربوط به تیم در روزهای اخیر با آنها گفت و گو کرد. او تاکید کرد به رغم اینکه سه بازیکن تیم پرسپولیس اردوی تیم امید را ترک کرده اند،سایر نفرات با انگیزه فراوان و وحدت رویه به دنبال تداوم روند فعلی هستند و در مقطع کنونی همه در اردو به فکر بازی بعدی هستند. ضمن اینکه تیم پس از بازی آتی هم تقویت خواهد شد.

بیشتر بخوانید

واکنش کمیته ملی المپیک به ترک اردوی تیم امید توسط ۳ بازیکن پرسپولیس / هاشمی: تصور می‌کردم آقای تاج قرار است به ما کمک کنند

در ادامه بیانیه فدراسیون آمده است: تیم ملی در مقطع کنونی نیاز به آرامش دارد و همه باید دست به دست هم بدهیم که تیم و کادر فنی در آرامش به کار خود ادامه دهند.

عصر امروز مناف هاشمی در گفت‌گویی با گلایه از مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: کاری که آقای تاج در حق ما انجام داد لطف نبود. بچه‌های تیم امید قول داده‌اند که به جمع ۴ تیم برتر بازی‌های آسیایی صعود کنند. تاج با این کار سه نفر از بهترین بازیکنان تیم امید را از ما گرفت. رضا عنایتی حق دارد که از کمبود بازیکنانش در تیم امید ناراحت باشد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک ادامه داد: تیم امید بدون پشتوانه به بازیهای آسیایی آمد. بنده تصور می‌کردم تاج به عنوان رئیس فدراسیون قرار است به ما کمک کند اما او سه بازیکن تیم امید را از ما گرفت. ما روی حرف تاج حساب باز کرده بودیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1199978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =