مسی در تلاش برای بردن مهاجم رئال مادرید به اینتر میامی

لیونل مسی در تلاش است تا لوکا مودریچ را به اینتر میامی ببرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پردراگ میاتوویچ، بازیکن کروات سابق رئال مادرید تایید کرد که سران اینتر میامی در تلاش برای به خدمت گرفتن لوکا مودریچ هستند. به گفته او دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی با نماینده مودریچ در کرواسی ملاقات کرده است و خواستار جذب این بازیکن شده است.

بیشتر بخوانید:

 مقصد بعدی لیونل مسی بعد از ترک اینتر میامی

پیش از این، رسانه‌ها اخباری از نارضایتی مودریچ به نیمکت نشینی در رئال مادرید منتشر کرده بودند. 

این هافبک ۳۸ ساله رئال مادرید، فوتبال خود را از دینامو آغاز کرد و اخیرا اعتراف کرده که به خاطر از دست دادن جایگاه اصلی خود در رئال مادرید ناامید شده است. یک سال از قرارداد این ملی پوش کروات باقی مانده و در صورت بهتر نشدن شرایط می‌تواند جدا شود.

این بازیکن ۳۸ ساله کروات در دو بازی اخیر رئال مادرید (مقابل لاس پالماس و خیرونا) حتی یک دقیقه هم بازی نکرده است. همانطور که «آس» گزارش داد، مودریچ برای اولین بار در ۱۱ سال گذشته دو بازی متوالی را بدون مصدومیت یا محرومیت از دست می‌دهد. 

 مودریچ با پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی برای دو سال از لیگ عربستان مواجه شده بود. تیم عربستانی حاضر بود ۵۰ میلیون یورو در سال آن هم بدون کسر مالیات به مودریچ بدهد و ۲۰ میلیون یورو پاداش هم ضمیمه قرارداد او شود ولی مودریچ تصمیم به ماندن در رئال مادرید گرفت.

لوکا مودریچ یکی از بازیکنانی است که نامش در فهرست اولیه توپ طلا از سوی فرانس فوتبال قرار گرفته است. او با کرواسی به عنوان سومی جام جهانی در قطر رسید و همراه با رئال مادرید کوپا دل ری را به دست آورد.

مودریچ از آگوست ۲۰۱۲ برای رئال مادرید بازی می‌کند و قرارداد او با باشگاه مادریدی در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1200375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =