سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال منصوب شد

دکتر طهرانچی با صدور حکمی سعید ملماسی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی سعید ملماسی را به عنوان سرپرست  دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال منصوب کرد. 

بیشتر بخوانید: 

«عنایت‌الله ملکی تبار» رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد شد+ سوابق

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است: بنا به پیشنهاد سرپرست محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال» منصوب می شوید.

این حکم می‌افزاید: از جناب‌عالی انتظار می رود با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای هیأت علمی و کارکنان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید. 

گفتنی است سعید ملماسی دارای مدرک دکتری تخصصی ارزیابی آمایش و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال است که پیش از این معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال بوده است.

دکتر طهرانچی در نامه ای جداگانه از زحمات و تلاش های دکتر عباس گوهری سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1200739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =