محمودزاده: حقوق و بیمه معلمان مدارس غیردولتی باید رعایت شود

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: دیران مدارس غیر دولتی و هیأت امنایی باید با اطلاع رسانی به موقع، دانش آموزان را نسبت به شرکت در فعالیت‌های پرورشی حساس و تشویق نمایند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، شورای راهبری توسعه مدیریت اداری سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با حضور معاون وزیر و رئیس مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

احمد محمودزاده معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش سازمان در رویکرد جدید خود توجه به مسائل پرورشی در کنار آموزش را بسیار ضروری می‌داند و در این زمینه اقدامات و فعالیت‌های قابل توجهی را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید

مشکل ۲۳ هزار کلاس درس بدون معلم چگونه حل شد؟

محمودزاده با تاکید بر تشویق دانش آموزان جهت شرکت در فعالیت‌های پرورشی، فرهنگی، هنری و ورزشی گفت: مدیران مدارس غیر دولتی و هیأت امنایی باید با اطلاع رسانی به موقع، دانش آموزان را نسبت به شرکت و حضور در این فعالیت‌ها حساس و تشویق نمایند.

محمودزاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وظیفه سیاست گذاری سازمان در حوزه ستادی، تصریح کرد: سلامت اداری، شفافیت، سرعت عمل و نظارت باید در برنامه‌های سازمان فراموش نشود.

معاون وزیر آموزش و پرورش بررسی و تحلیل مسائل و چالش‌های مدارس غیر دولتی و هیأت امنایی را ضروری دانست و افزود: پیش بینی و پیشگیری باید در اولویت اول باشد و قبل از اینکه مدارس دچار چالش شوند با نظارت مستمر و رصد فعالیت‌های آن‌ها، آسیب‌های احتمالی را کنترل نمائیم.

معاون وزیر و رئیس مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر نظارت بر مدارس غیر دولتی گفت: خود نظارتی، نظارت میدانی و نظارت سامانه‌ای سه شیوه‌ای است که این سازمان در دستور کار خود قرار داده است تا بتوانیم نظارت فرایندی را در سطح مدارس و مراکز غیر دولتی نهادینه نمائیم.

وی با تاکید بر پیگیری و رعایت حقوق و پرداخت بیمه همکاران و معلمان مدارس غیر دولتی، خاطرنشان کرد: نباید زحمات همکاران و معلمان عزیز در این مدارس نادیده گرفته شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1201231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =