آینده ملایر بسته به انتخابات هفته بعد مجلس می‌باشد

فرماندار ملایر گفت: در تصمیم گیری ها باید نفع عموم جامعه را در نظر گرفت و نباید بخاطر منافع فردی یا گروهی خاص منفعت عموم مردم شهرستان را به خطر انداخت و این سرلوحه ما برای اجرای طرح های بزرگ در طول این دو سال و چندماه اخیر بوده است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، سلمان اسماعیلی در همایش بزرگداشت شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان ملایر با اشاره به اینکه امید آفرینی در بین مردم نکته مغفول مانده این روزهای ماست، افزود : اعضای شوراهای اسلامی، نخبگان جوامع محلی خود هستید.

وی اظهار کرد: با انتخاب دهیاران و شهرداران موفقی که امروز در شهرستان مشغول به خدمتگزاری هستند و دارای کارنامه ای درخشان، این مقبولیت تان ده ها برابر شده است، بنابراین باید از این سرمایه اجتماعی بهره برده و با بیان واقعیت ها در بین مردم و تشریح خدمات امید آفرینی کنید.

فرماندار ملایر گفت: شوراهای اسلامی، شهرداران و دهیاران وظیفه دارند در این سال پایانی از دوره خدمت نهایت تلاش خود را برای ایجاد زیرساخت های مناسب برای درآمد پایدار به کار ببندند و یک یادگاری ارزشمند از خود به جای بگذارند، واقعیت این است که با اعتبارات دولتی نمی توان شهرستان را در مدار توسعه شتابان قرار داد و در واقع توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه های مردمی امکان پذیر بوده و این جان مایه شعار امسال است.

وی تصریح کرد: در تصمیم گیری ها باید نفع عموم جامعه را در نظر گرفت و نباید بخاطر منافع فردی یا گروهی خاص منفعت عموم مردم شهرستان را به خطر انداخت و این سرلوحه ما برای اجرای طرح های بزرگ در طول این دو سال و چندماه اخیر بوده است.

وی یادآور شد: اجرای پروژه های بزرگ نظیر الحاق ۵۱۵ هکتار زمین به شهر ملایر و انجام دیگر پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۲۷ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ در سایه این نگاه قابل انجام شد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: هفته آتی شاهد برگزاری دور دوم انتخابات هستیم، از همه مردم دعوت می کنیم تا با حضور گسترده و انتخاب اصلح در رقم خوردن سرنوشت روشن برای دیارمان سهیم باشند، آینده شهرستان ملایر به مراتب از امروز زیباتر و درخشان تر است.

انتهای خبر/

کد خبر: 1229248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =