باشگاه اینترمیامی: رفتن مسی به لیگ عربستان شایعه است

باشگاه اینترمیامی رسما به گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی لیونل مسی از این تیم و حضورش به صورت قرضی در لیگ عربستان واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، لیونل مسی در تابستانی که گذشت سخت مورد توجه تیم الهلال عربستان قرار گرفت اما این بازیکن تصمیم گرفت که راهی لیگ آمریکا شود.

بیشتر بخوانید:

واقعیت انتقال مسی به عربستان فاش شد

الهلال حاضر بود که بالاترین دستمزد تاریخ فوتبال جهان را به مسی پرداخت کند؛ با این حال او راهی اینترمیامی شد.

شکست اخیر اینترمیامی باعث شد تا تیم در وضعیت بسیار عجیبی قرار گیرد؛ به طوری که تا چهار ماه دیگر هیچ بازی رسمی انجام نخواهد داد.

این وضعیت باعث شده است که شایعه جدایی موقت مسی از اینترمیامی و حضورش در لیگ عربستان بسیار جدی باشد.

باشگاه اینترمیامی رسما به احتمال جدایی مسی واکنش نشان داد. رافائل کابریرا، مدیر رسانه‌ای اینترمیامی در گفت‌وگو با روزنامه الریاضیه عربستان گفت: رفتن مسی به لیگ عربستان شایعه است و صحت ندارد. آنچه که در ساعات اخیر درباره جدایی مسی شنیده‌ام اصلا درست نیست. چنین اخباری شایعه و دروغ هستند. هیچ باشگاهی از عربستان با ما تماس نگرفته است و مذاکراتی صورت نگرفته است.

او ادامه داد: مسی از حضور در اینترمیامی خوشحال است. او با تیم ادامه خواهد داد و هیچ قصدی برای جدایی و فروش او وجود ندارد.

پیش از این رسانه‌های  عربی به نقل از روزنامه اسپورت اسپانیا نوشتند که مسی می‌خواهد به صورت قرضی از اینترمیامی جدا شود و در ژانویه راهی لیگ عربستان شود.

طبق اعلام روزنامه اسپورت مسی راهی بارسلونا نخواهد شد؛ چرا که آبی اناری‌ها علاقه‌ای برای جذب بازیکنی ۳۶ ساله آن هم برای مدتی کوتاه ندارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1201801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =