اسماعیلی: پیگیر رفع مشکلات مردم هستیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به درخواست‌ها و دغدغه‌های مردم شهرستان ممسنی گفت: برای رفع مشکلات مردم قطعاً به مکاتبات اکتفا نخواهیم کرد و به جد پیگیر آن‌ها هستیم.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، محمد مهدی اسماعیلی امروز، ۲۰ مهرماه در سفر هئیت دولت به استان فارس و نشست شورای اداری شهرستان ممسنی با اشاره به موارد مطرح شده در این نشست گفت: برای رفع مشکلات مردم قطعاً به مکاتبات اکتفا نخواهیم کرد و به جد پیگیر آن‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید:

اخبار سفر رئیسی به استان فارس /آغاز دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم شیراز / آزادراه شیراز ـ اصفهان بهره‌برداری شد

وی با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم، دولت صادق‌الوعد است و در این راستا تلاش می‌کنیم، افزود: در همین راستا در تهران جلساتی را برای رفع مشکلات استان‌ها و شهرستان‌ها برگزار می‌کنیم تا بتوانیم مشکلات را احصا و راهکارهای لازم برای حل آن‌ها بیاندیشیم.

اسماعیلی با بیان اینکه باید پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، افزود: در همین راستا سیاست این است که به دنبال اجرای طرح‌های جدید نباشیم بلکه طرح‌هایی که بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته‌اند را مشخص کرده و به اتمام برسانیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: در کنار این تصمیمات کلان، شهرستان‌های داریم که از محرومیت‌های تاریخی رنج می‌برند و باید برای آن‌ها برنامه‌های منسنجم پایه‌گذاری شود.

وی در ادامه به ظرفیت و پتانسیل‌های فرهنگی و تاریخی استان فارس اشاره کرد و افزود: مفاخر فراوانی در استان فارس وجود دارد و مهم‌ترین مزیت شهرستان ممسنی هم منابع انسانی بسیار شاخص است.

اسماعیلی با یادآوری اینکه تمام موارد و دغدغه‌های مطرح شده در این جلسه را با اولویت‌بندی در دستور کار قرار خواهیم داد، گفت: البته باید بدانیم که نمی‌توانیم بلافاصله همه مشکلات را برطرف کنیم اما تلاش می‌کنیم تا هرچه زودتر آنان را رفع کنیم چرا که به دنبال حفظ اعتماد مردم هستیم.

وی با بیان اینکه از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت برای ساخت مجموعه ورزشی قابل قبولی استفاده می‌شود، به مسائل و مشکلات مؤسسات قرآنی نیز اشاره کرد و گفت: مؤسسات قرآنی مورد توجه ویژه قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1201836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =