آغاز ثبت‌نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر جدیدالورود علوم پزشکی

ثبت‌نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر جدیدالورود دانشگاه های علوم پزشکی کشور از امروز 22 مهرماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت‌نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر جدیدالورود دانشگاه های علوم پزشکی کشور از امروز 22 مهرماه آغاز می‌شود.  این دانشجویان از امروز ۲۲ تا ۲۸ مهر ۱۴۰۲ می توانند از طریق سامانه انتقال، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

دانشجویان در مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی به‌کار گرفته شوند

بر اساس آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، حداکثر ۵ درصد سهمیه پذیرش مقاطع تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی (به جز مقطع دکتری تخصصی) برای نقل و انتقال دانشجویان در شروع هر سال تحصیلی اختصاص می یابد.

تسهیلات موضوع این آیین نامه برای دانشجوی همسر و فرزند شهید، آزاده و همسر و فرزند آزاده و جانبازان بالای ۲۵درصد و همسر و فرزندان آنان است.

دانشجویان واجد شرایط انتقال، لازم است در زمان تعیین شده از طریق سامانه نقل و انتقال به آدرس: http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir اقدام و از مراجعه حضوری به دانشگاه ها و ستاد مرکزی وزارتخانه خودداری کنند و با توجه به محدودیت زمانی در مبحث آموزش دانشجویان، مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

ضروری است واحد امور آموزشی دانشگاه/ دانشکده پس از ثبت نام اولیه و صدور شماره دانشجویی دانشجویان پذیرفته شده جدیدالورود، نسخه پشتیبان اولیه آموزش را حداکثر تا تاریخ ۲۹ مهر ماه به واحد آمار و فناوری اطلاعات معاونت آموزشی وزارت بهداشت ارسال کنند.

دانشجویان جدیدالورود توجه داشته باشند درخواست انتقال در سامانه نقل و انتقال شاهد و ایثارگر با دریافت به موقع نسخه پشتیبان دانشگاه/ دانشکده از سوی این اداره کل میسر خواهد شد.

 درخواست متقاضیان در کمیسیون نقل و انتقالات بررسی و نتیجه بررسی انتقال دانشجویان «ورودی جدید» و «ورودی سال های قبل»، به طور همزمان در «اواخر مهرماه» از طریق سامانه و پیامک به دانشجو اطلاع رسانی و از طریق سامانه انتقال به دانشگاه مبداء و مقصد نیز اعلام می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1201926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =