چالش جدید برای تیم‌های لیگ برتری / خطر ۳ بر صفر شدن با ابلاغ قانون جدید سربازی!

با توجه به مصوبه جدید ستاد کل نیروهای مسلح، باشگاه‌های لیگ برتری باید در استفاده از بازیکنان سرباز خود دقت کنند وگرنه با چالشی سخت مواجه خواهند شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،‌ براساس مصوبه جدید ستاد کل نیروهای مسلح، بازیکنان سه رشته فوتبال، والیبال و بسکتبال از این پس نمی‌توانند از قانون تعویق خدمت سربازی در سطح ملی تا 30 سالگی و در سطح لیگ تا 28 سالگی استفاده کنند و باید بلافاصله بعد از مشمول شدن به خدمت سربازی بروند. این قانون از زمان ابلاغ، لازم‌الاجراست.

بیشتر بخوانید:

سرنوشت خرید سربازی در برنامه هفتم چه شد؟

قانون جدید به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ابلاغ شده و به زودی نیز به اطلاع باشگاه‌های لیگ برتری خواهد رسید تا هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف بازیکنان مشمول خود اقدام کنند.

از آنجایی که مسئولیت و عواقب استفاده از بازیکنان مشمول برعهده باشگاه‌ها است، مدیران لیگ برتری باید وضعیت سربازی بازیکنان خود را مورد بررسی قرار داده و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند. طبیعی است در صورت استفاده از بازیکن سرباز و عدم توجه به قانون جدید، در صورت شکایت تیم روبه‌رو نتیجه بازی می‌تواند 3 بر صفر به سود حریف شود.

بازیکنان مشمول لیگ برتری از زمان تعیین شده برای آنها، حق بازی برای تیم خود را ندارند و باید به نظام وظیفه و محل خدمت خود مراجعه کنند. زمان اعزام به خدمت بازیکنان از سوی سازمان نظام وظیفه و در برگه خدمت آنها ثبت شده است.

در واقع اگر در مسابقات پیش‌روی لیگ برتر بازیکنانی که مشمول هستند به میدان بروند، ممکن است با شکایت حریف با دردسری به نام سه بر صفر شدن بازی‌ها مواجه هستند و این چالشی بزرگ را رقم خواهد زد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1202488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =