دعوت دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در تجمعات حمایت از مردم مظلوم غزه

دانشگاه آزاد اسلامی از دانشگاهیان دعوت کرد در تجمعات حمایت از مردم مظلوم غزه حضور یابند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از تمامی دانشگاهیان دعوت کرد در تجمعات حمایت از مردم مظلوم غزه که ظهر امروز در مساجد دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود، حضور یابند.

بیشتر بخوانید:

یک سکانس دردناک از غزه + فیلم

در متن پیام معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: نسل‌کشی آشکار کودکان، زنان و مردم مظلوم غزه، بار دیگر دنائت و حرام‌زادگی صهیونیست‌های غاصب و حامیان آنها را نشان داد و اوج این دنائت، حمله به بیمارستان و کشتار مجروحین و خانواده‌های آنان بود که در هر مرام و مکتب و دینی مطرود است. البته این اقدامات از باب «الغریق یتشبث بکل حشیش» که «غریق برای نجات دست به هر کاری می‌زند»، نشان می‌دهد که فروپاشی این رژیم غاصب بیش از هر زمانی نزدیک شده است.

این پیام می‌افزاید: امروز موج خروش، فریاد و ناله‌های آزادیخواهان و شرافتمندان جهان، مرهمی بر دل‌های سوخته و قوتی برای مجاهدان و جبهه مقاومت خواهد بود. از این رو از همه دانشگاهیان دعوت می‌شود امروز  با حضور در مساجد دانشگاه و بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، حمایت از مردم غزه و برائت و انزجار از رژیم پست، کودک‌کش، نژادپرست و جعلی صهیونیستی را با صدای بلند اعلام کنند.

در ادامه این پیام آمده است: همچنین از تمامی دانشگاهیان دعوت می‌شود همگام با مردم شریف در هر شهری در تجمعات حضور پیدا کنند و رؤسای محترم واحدها و استان‌ها هرگونه اقدام تمهیدساز را به صلاحدید انجام دهند.

انتهای پیام/   

کد خبر: 1202639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =