سرپرستان 4 دانشکدگان دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکام جداگانه ای سرپرستان چهار دانشکدگان این معاونت را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد علی اکبری معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی جداگانه، سرپرستان چهار دانشکدگان این معاونت را منصوب کرد. 

با صدور این احکام، علی هارون آبادی به عنوان «سرپرست دانشکدگان فضای مجازی، هوش مصنوعی و فناوریهای پیشرفته»، مهدی جهانگیری به عنوان «سرپرست دانشکدگان معدن، نفت و انرژی»، علی شهابی به عنوان «سرپرست دانشکدگان ارتباطات، حمل و نقل و لجستیک» و بهرنگ مرادی به عنوان «سرپرست دانشکدگان صنعت ساختمان» منصوب شدند.

لازم به ذکر است در راستای اجرای نظام نامه مدیریت دانشی دانشگاه آزاد اسلامی، همچنین ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره های تحصیلی، ارتقای پاسخگویی و قابلیت حل مسئله، هفت دانشکدگان با عناوین «فضای مجازی، هوش مصنوعی و فناوری های پیشرفته»، «معدن، نفت و انرژی»، «ارتباطات، حمل و نقل و لجستیک»، «صنعت ساختمان»، «علوم و فناوریهای همگرا و کوانتومی»، «مهندسی ساخت و فناوریهای صنعتی» و «کشاورزی، غذا و فراسودمندها»، در معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی ایجاد شده که به عنوان بازوهای تخصصی این معاونت فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1203155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =