نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به سران کشورهای عربی درباره غزه

دفاتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای خطاب به حاکمان کشورهای اسلامی خواستار تشویق سران کشورهایشان برای حمایت همه‌جانبه از فلسطین شدند.

به گزارش گروه داشگاه ایسکانیوز، ۴۲ دفتر عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در نامه‌ای خطاب به سران کشورهای اسلامی خواهان همراهی این کشورها در نابودی رژیم غاصب صهیونیستی شدند.

بیشتر بخوانید:

بیانیه ۹ هزار استاد دانشگاه در پی جنایت رژیم صهیونیستی/ کشتار کودکان و زنان فلسطینی نباید بی‌مجازات بماند

در این نامه بیان شده است: ما خواستار کنار گذاشتن تفرقه میان کشورهای اسلامی هستیم. متأسفانه، تفرقه میان کشورهای اسلامی، دشمنان دین را جسور کرده است. در ماه‌های اخیر، بارها قرآن را سوزانده‌اند و چند روز قبل، بیمارستان المعمدانی را بمباران کرده‌اند. تجمعات پرشور مردمی در کشورهای مسلمان، نشان می‌دهد که همه مسلمانان، خواهان نابودی رژیم صهیونیستی هستند و اکنون باید برای نابودی اسرائیل، متحد شویم. کشورهای اسلامی به روش‌های مختلفی می‌توانند به اسرائیل ضربه بزنند. نیاز کشورهای حامی اسرائیل به نفت و گاز کشورهای اسلامی، فرصت خوبی برای مجازات این کشورها است.

در این نامه با درخواست عدم فروش نفت و گاز به آمریکا و اسرائیل مطرح شده است: ما به عنوان جمعی از دانشجویان مسلمان ایرانی به سران کشورهای اسلامی اعلام می‌کنیم که از هرگونه فروش نفت و گاز به کشورهای حامی اسرائیل خودداری نمایید. اگر آمریکا و اسرائیل با استفاده از نعمت‌های الهی که خدا به مردم کشورهای اسلامی اعطا کرده است، بمب بسازند و کودکان را بکشند، آیا ما در این جنایت، شریک نیستیم؟

در بخش پایانی این نامه آمده است: ما دانشجویان مسلمان ایرانی، از علما و دانشجویان کشورهای اسلامی، درخواست می‌کنیم که سران کشورهایشان را به حمایت همه‌جانبه از فلسطین، تشویق کنند؛ چون که اسرائیل در حال نابودی است و ما این فرصت را داریم تا در نابودی آن، اثرگذار باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1203173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =