اتحادیه مستقل دانشجویان، مدعیان کارآمدی و عدالت را به چالش می‌کشد

علی رادمنش گفت: مدعیان کارآمدی و عدالت به نشست‌های اتحادیه مستقل تحت عنوان بهارستان خواهند آمد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی رادمنش دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور، طی یک نشست خبری از برگزاری سلسله جلسات سیاسی-انتخاباتی بهارستان خبر داد.

بیشتر بخوانید:

حل مشکل مالی برنامه‌های دانشجویی در صورت تایید برنامه هفتم توسعه توسط شورای نگهبان

وی گفت: اولویت در انتخابات پیش رو ایجاد یک حرکت عمومی و افزایش مشارکت در انتخابات تا حد مطلوب است. میزان مشارکت نیز ارتباط مستقیمی با سطح امید در جامعه دارد فلذا نقش مجموعه‌های دانشجویی باید امیدآفرینی و ارتقاء سطح امید در جامعه و به ویژه در میان دانشجویان باشد.

رادمنش اضافه کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در نظر دارد با شعار «نقش‌آفرینی خردمندانه، حکمرانی عادلانه» من باب انتخابات پیش رو کنش انجام دهد. همچنین سلسله جلسات سیاسی-انتخاباتی این اتحادیه با نام بهارستان و با محوریت همین شعار برگزار خواهد شد.

دبیر سیاسی اتحادیه مستقل در توضیح علت انتخاب این شعار گفت: ما معتقدیم مسئولان ذی‌ربط در بحث انتخابات باید نقش خردمندانه ایفا کرده و چهارچوب‌ها را به گونه‌ای فراهم سازند که در حین حفظ اصل نظام سبب افزایش حضور مردم پای صندوق‌های رای شود. مردم نیز باید با انتخاب خردمندانه خود سعی در بیشترین تاثیرگذاری ممکن در روند قانون‌گذاری را داشته باشند. از طرفی در بخش دوم شعار داشتن عدالت در حین قانون‌گذاری را مد نظر داریم زیرا که اگر بحث عدالت در تصویب تمامی قوانین و لوایح مورد توجه قرار گیرد شاهد بسیاری از مصادیق بی‌عدالتی در سطح جامعه نخواهیم بود.

رادمنش در رابطه بهارستان نیز اضافه کرد: بهارستان برنامه‌ای خواهد بود که نمایندگان احزاب و کاندیداهای انتخابات مجلس را پای میز پرسش و پاسخ حول برنامه‌ها و ایدئولوژیک فکری آنان می‌آورد. مد نظر است این برنامه در دو سطح، دفتر مرکزی اتحادیه مستقل و دفاتر ۶۸ گانه اتحادیه انجام شود. مدعیان کارآمدی و عدالت به بهارستان اتحادیه مستقل خواهند آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1206474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =