مسی از اینترمیامی جدا می‌شود؟

خبرنگار سرشناس ایتالیایی ویدئویی را از مسی منتشر کرد که در آن تاکید دارد اصلا قصد جدایی از اینترمیامی را ندارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، لیونل مسی پس از جدایی از پاری‌سن‌ژرمن با وجود پیشنهادهای خوبی که داشت تصمیم گرفت راهی لیگ آمریکا شود و پیراهن اینترمیامی را بر تن کند.

بیشتر بخوانید:

گواردیولا مسی را شایسته توپ طلا دانست

لیگ آمریکا تا چهار ماه تعطیل خواهد شد و این باعث شده است تا گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی موقت و قرضی مسی بسیار زیاد شود. از بارسلونا و الهلال به عنوان مشتریان جدی مسی سخن به میان می‌آید اما ظاهرا این بازیکن هیچ علاقه‌ای برای جدایی از اینترمیامی ندارد.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، در پستی اینستاگرامی نوشت: مسی به هیچ وجه درباره جدایی از اینترمیامی فکر نمی‌کند. او می‌خواهد به حضورش ادامه دهد و با آن که با بارسلونا در ارتباط است اما قصد بازگشت قرضی به تیم را ندارد.

رومانو سپس ویدئویی را از مسی منتشر کرد که در آن می‌گوید: به نتایج اینترمیامی در نخستین فصل حضورم افتخار می‌کنم. نخستین قهرمانی باشگاه را به دست آوردیم. نشانه‌های مثبتی را در باشگاه می‌بینم. می‌خواهیم فصل بعد با قدرت بیشتری برای قهرمانی رقابت کنیم. می‌خواهم از همه کسانی که در اینترمیامی از من حمایت کردند تشکر کنم. اطمینان دارم که لحظات بهتری را با هم تجربه خواهیم کرد.

مسی در نخستین فصل حضورش در اینترمیامی در ۱۴ بازی یازده گل را به ثمر رساند و پنج پاس گل هم داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1203260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =