آرای لیونل مسی در مراسم توپ طلا لو رفت

آرای لیونل مسی برای انتخاب بهترین بازیکن جوان سال فرانس‌فوتبال فاش شده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رای لیونل مسی برای جایزه کوپا فاش شده است. جایزه کوپا در مراسم توپ طلای فرانس فوتبال به بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال اهدا می‌شود. برندگان سابق توپ طلا هر سال می‌توانند به سه بازیکن مد نظر خود رای دهند که اولویت اول آنها سه امتیاز، انتخاب دوم دو امتیاز و به نفر سوم یک امتیاز اختصاص داده می‌‎‌شود.

بیشتر بخوانید:

لیونل مسی پس از هشتمین توپ‌طلا/ این آخرین توپ طلای من خواهد بود

مسی که هشتمین جایزه توپ طلای خود را در سال ۲۰۲۳ به دست آورد، به جمال موسیالا، ستاره بایرن‌مونیخ، به عنوان اولین انتخاب خود پیش از پدری، بازیکن بارسلونا، رای داد. انتخاب سوم او برای جایزه کوپا، بلینگام بود. جالب اینجاست که کریم بنزما نیز بلینگام را پس از ادواردو کاماوینگا و پدری در رده سوم قرار داد.

با این حال، ملی پوش انگلیسی انتخاب اول اکثر رای دهندگان دیگر از جمله زین‌الدین زیدان، رونالدینیو، لوکا مودریچ، لوئیس فیگو و رونالدو نازاریو بود. بلینگام طی ۱۳ بازی فصل جاری در تمامی رقابت‌ها با پیراهن رئال مادرید ۱۳ گل به ثمر رسانده است. عملکرد او در فصل گذشته، جام کوپا را برایش به ارمغان آورد. بلینگام در آخرین فصل حضورش با پیراهن بوروسیا دورتموند، ۱۴ گل در ۴۲ بازی به ثمر رساند و تیمش هم در رده دوم بوندس‌لیگا به کارش پایان داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1205002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =