پلمب باغ‌های تفریحی متخلف در یاسوج توسط گشت‌های امر به معروف

دبیر ستاد امر به معروف و از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی اجرای پنجمین طرح پاییزه ارتقاء امنیت اجتماعی در کافه باغ های شهر یاسوج تعدادی باغ تفریحی پلمب شد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز،‌ حجت الاسلام حمزه پیشقدم افزود: در این گشت مشترک که نهادها و دستگاهای نظارتی و قضایی استان حضور داشتند، تعدادی از باغ های متخلف در مسیر آبشار یاسوج پلمب و برای تعدادی نیز پرونده قضایی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید

وی اظهارکرد: در پنجمین گام هشت لیتر مشروبات الکلی، یک حلقه وافور، ۲۰ گرم مواد مخدر تریاک و پنج سلاح سرد قمه و چاقو کشف شد و دو دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شدند و سه باغ تفریحی متخلف پلمب و به هفت باغ دیگر نیز تذکر کتبی داده شد.

دبیر ستاد امر به معروف و از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این گشت در راستای ارتقا امنیت اجتماعی استان و با هدف نظارت بیشتر بر اماکن تفریحی در روز چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ برگزار شد و از تعدادی از باغ تفریحی ضمن تذکر جدی تعهد گرفته شد که در صورت تکرار تخلف برخوردها جدی تر می شود.

حجت الاسلام پیشقدم بیان کرد: این رژه امنیت اجتماعی با حضور تعدادی از مسئولین استانی از دستگاه های مختلف و به دعوت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به همراه گشت های این ستاد برای نظارت بیشتر در اجرای سلامت اخلاقی و بهداشتی جامعه شکل گرفت.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

کد خبر: 1205017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =