سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بندرخمیر معرفی شد

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی بندرخمیر باصدور حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد استان هرمزگان، منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرماندار بندر خمیر در آیین تکریم و معارفه رئیس جدید و قدیم دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان که با حضور مسئولان این شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان برگزار شد؛ با اشاره به پتانسیل های شهرستان بندرخمیر و نزدیکی آن به صنایع غرب بندرعباس خواستار توسعه رشته های آموزشی بر اساس نیاز منطقه شد و بر تکمیل فضاهای آموزشی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه نیز تاکید کرد.

میر هاشم خواستار گفت: توسعه دانشگاه به منزله توسعه شهر است و اگر دانشگاه بتواند در تربیت نیروی کارآزموده، کاردان و مهارت محور تلاش کند بدون شک، بسیاری از نیازمندی های شهری در حوزه صنعت نیز حل و فصل خواهد شد و شهر می تواند بر محور توسعه حرکت کند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بندرخمیر معرفی شد

وی، دانشگاه آزاد اسلامی را یکی از نهادهای موفق آموزشی و فرهنگی عنوان کرد که توانسته در طول انقلاب تاثیرات شگرفی در حوزه آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ... ایفا نماید و چهره شهر را توسعه یافته‌تر کند.

خواستار، با تشکر از زحمات محمد رضا حیدری سیرمندی در سمت رئیس مرکز بندرخمیر از وی بابت زحمات و تلاش های انجام شده قدردانی کرد و از رئیس جدید این مرکز خواست تا تقویت بنیه علمی و پژوهشی دانشجویان همت مضاعف نموده و به مسئله کیفی‌سازی در دانشگاه ‌توجه ویژه نماید.

نماینده عالی دولت در بندر خمیر، همچنین بر تکمیل فضاهای آموزشی، فرهنگی، ورزشی، ساخت مسجد و تکمیل سایر پروژه های این دانشگاه تاکید کرد و گفت: انتظار می رود این مسائل با بکار گرفتن همت لازم در کنار برنامه ریزی و تلاش و ارتباط متقابل و تعامل با دستگاه های اجرایی در راه پیشبرد اهداف دانشگاه و توسعه این شهر به سرعت حل و فصل شود و بابی جدید به روی دانشگاه گشوده شود.

معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز در این جلسه نیز با اشاره به خدمات دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضور جهان، گفت: این دانشگاه در استان هرمزگان بیش از نیمی از بار آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و... استان هرمزگان را بدون دریافت هیچ بودجه دولتی برعهده دارد و خدمات ارزشمندی را در حوزه های مختلف تقدیم مردم این استان کرده است.

محسن دهقانی افزود: 125 هزار دانش آموخته این دانشگاه تا امروز، حدود 75 در صد مسئولیت ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی را بر عهده دارند و این نشان از موفقیت و حرکت رو به رشد و توسعه این دانشگاه دارد.

وی در ادامه به وضعیت دانشگاه آزاد مرکز بندرخمیر اشاره کرد و گفت: این مرکز در سال ۱۳۹۰ در بندرخمیر راه اندازی شده و نسبت به برخی از مراکز دانشگاهی در شهرستان های استان شرایط مطلوب تری دارد و پتانسیل لازم برای رشد نیز در این مرکز فراهم است.

این مسئول در پایان از پیگیری های ویژه فرماندار خمیر و همچنین خیرین و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بندرخمیر در عملیات ساخت و توسعه این نهاد آموزشی در این شهر تقدیر کرد.

وی در این آیین از خدمات محمد رضا حیدری نارمندی در طول مدت مسئولیت خود در این مرکز دانشگاهی قدردانی کرد و با ابلاغ حکم دکتر طهرانچی، اسلام رئیسی را به عنوان رئیس جدید این مرکز دانشگاهی به حاضران معرفی کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بندرخمیر معرفی شد

این آیین با تشریح عملکرد رئیس قدیم این مرکز ادامه یافت و سپس اسلام رئیسی، رئیس جدید این مرکز به برنامه های در دست اقدام خود اشاره کرد و از همه مسئولان این شهرستان و دانشگاه آزاد استان خواست تا با همکاری و همراهی در جهت توسعه دانشگاهی مدرن و پیشرفته؛ این دانشگاه را یاریگر باشند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1205266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =