آغاز ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدام دبیر

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته ‌شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در اطلاعیه سازمان سنجش کشور خطاب به متقاضیان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ آمده است: پذیرش در این مرحله از امروز (دوشنبه ۱۵ آبان) آغاز شد و تا روز ‌پنجشنبه ۱۸ آبان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

وعده صحرایی به جذب ۷ هزار نفر در تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری

براساس این اطلاعیه، راهنمای انتخاب شغل محل آزمون حاوی شرایط و ضوابط، اطلاعات شغل محل‌ها هم‌زمان با شروع مرحله تکمیل ظرفیت از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس است.

سازمان سنجش در این اطلاعیه با توجه به محدودیت زمانی به متقاضیان توصیه کرد در مهلت اعلام شده برای شرکت در این مرحله به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و اقدام کنند.

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز روز پنجشنبه ۱۲ مرداد در سراسر کشور برگزار شد و به گفته معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بیش از ۳۲۵ هزار نفر در این آزمون شرکت کردند که شامل ۲۷۴ هزار و ۲۶۵ نفر برای دبیری و ۵۱ هزار و ۴۳۳ نفر برای هنرآموزی بود.

از این تعداد ۲۲۲ هزار و ۱۴۱ نفر، یعنی نزدیک به ۷۰ درصد شرکت‌کنندگان را بانوان و ۱۰۳ هزار و ۵۵۷ نفر نزدیک به ۳۰ درصد را آقایان تشکیل می‌دادند. نتایج نهایی آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی وزارت آموزش‌وپرورش روز چهارشنبه ۲۶ مهر اعلام شد.

محمد مهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش روز چهارشنبه ۱۰ آبان با انتشار پیامی در ویراستی نوشت: باتوجه به پیام‌ها و درخواست‌های مکرر داوطلبان درمورد تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز، بنابر هماهنگی‌های انجام شده و پیگیری‌ها در هفته‌های گذشته، به‌زودی دفترچه تکمیل ظرفیت منتشر می شود.

وی درمورد رسیدگی به اعتراض‌ها تاکید کرد: با تشکیل تیم‌هایی از ارزیابان حرفه‌ای مرحله قبل انجام و همه درخواست‌های ثبت شده رسیدگی و نتیجه به ذینفعان اعلام می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش نیز به تازگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره تعداد تکمیل ظرفیت آزمون استخدام دبیری و هنرآموزی گفت: هفت هزار نفر در فرآیند تکمیل ظرفیت آزمون استخدام دبیری و هنرآموزی قرار می‌گیرند. در آزمون دبیری ۲۲ هزار نفر سهمیه استخدامی داشتیم که ۱۵ هزار نفر پذیرفته شدند و هفت هزار نفر باقی مانده در فرآیند تکمیل ظرفیت قرار می‌گیرند. با سازمان امور اداری استخدامی در حال گفت‌وگو هستیم تا مقدمات انجام این کار از نظر حقوقی فراهم شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1205373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =