آخرین خبرها از تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران در بودجه ۱۴۰۳

یکی از مطالبات جامعه ایثارگری که بسیار از طرف مشمولان مطرح شده و خواستار پیگیری آن هستند، موضوع تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگران است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، یکی از مطالبات جامعه ایثارگری که بسیار از طرف مشمولان مطرح شده و خواستار پیگیری آن هستند، موضوع تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگران است.

بیشتر بخوانید:

سرانجام مصوبه افزایش سن بازنشستگی به کجا رسید؟

قانونی که پس از ۱۰ سال بالاخره در سال ۱۴۰۰ اجرا شد اما عمر آن زیاد نبود و دوباره در سال ۱۴۰۱ با رأی اکثریت نمایندگان مجلس مجدد متوقف شد.

احمد امیرآبادی رئیس فراکسیون ایثارگران در پاسخ به این سوال که آیا در بودجه ۱۴۰۳ تبدیل وضعیت استخدامی هم در نظر گرفته شده یا نه؟، گفت: کلیات بودجه توسط نمایندگان تصویب شد اما در جزییات به بحث ایثارگران خواهیم پرداخت.

وی بیان کرد: یکی از مواردی که در جزئیات بیشتر به آن خواهیم پرداخت، بحث تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران است برای بعد از اسفند ۱۴۰۰، که امیدواریم بتوانیم همکارانمان را در مجلس برای اجرای مجدد این قانون، متقاعد کنیم و مثل بودجه ۱۴۰۱ تصویب کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1210659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 6
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سحر DE ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      23 2
      سلام خواهش می‌کنم به فکر نیروهای طرحی دارای ایثارگری ورودی ۱۴۰۱ باشین که طرحشون رو به اتمام و هیچ امیدی برای کار براشون نیس حداقل بخاطر داشتن ایثارگری تمدید طرح رو براشون به دستگاه ها ابلاغ کنید .
    • M IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      10 1
      تبدیل وضعیت ایثارگران باید به قانونی دائمی تبدیل شود
    • زهرا IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
      9 0
      سلام و عرض ادب لطفا ورودی ۱۴۰۱ و۱۴۰۲ رو هم تمدید کنید چه فرقی بین ما با بقیه هست
      • پ IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
        5 0
        شما موتورید حالا حالا ها باید گاز بدید
    • فرزند جانباز IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      1 0
      دیگه کی چه زمانی ؟؟؟؟؟ خدا قوت اکثر نیروهای طرحی ورودی ۱۴۰۱ در دستگاهها مشغول به کار شدند طرحشان رو به اتمام است نه امنیت شغلی داشتند و نه این قانون در دو سال خدمت تیم افراد اجرایی شد چه تفاوتی بین فرزند ایثارگر ۱۴۰۰ با ایثارگر ۱۴۰۱ باید وجود داشته باشد این همه تبعیض و بی عدالتی برای چه است ،اگر آنقدر اشتغال فرزندان ایثارگرانی که در دوران جنگ از جان خود برای دفاع از این خاک و وطن مایه گذاشتند این کار را در حق فرزندان این عزیزان نمی کردید که بعد از مدت کوتاهی از اجرای این قانون ،مجدد لغو و متوقف کنید این روند اجرایی رو ،اون تایم کوتاه هم معلوم نبود نمایندگان در فکر چه امتیاز برای فرزندان و دوست و آشنا خود بودند که این قانون رو اجرا کردند ،خدا نگذرد از افرادی که این خیانت رو در حق فرزندان ایثارگران این مرز و بوم انجام دادند.
    • سهیل IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      0 0
      باسلام خدمت دولت مردان.. اخه این چ قانونی بود ک وضع کردین.خب پدر بنده ۶ماه جبهه داشته داوطلب نبوددر حین جنگ بود ک باز این شخص جونشو در راه وطن گذاشت زحمتشو کشید چطور میشه تو قانون میگین حتما باید ۶ماه داوطلب باشه حالا ما چ گناهی کردیم ک بااین همه سابقه نتونیم ازاین استخدامی بهره ببریم.دوم اومدین گفتین طرح احتیاط همونم گفتین حتما باید دوران انقلاب بوده باشه حرفی ک ارتش بهم زده...شما رو به خدا قسم این بنده تبصره رو اصلاح کنین بذارین ماهم استفاده کنیم..باتشکر