آیین کلنگ زنی مدرسه پسرانه سما قشم برگزار شد

آیین کلنگ زنی مدرسه پسرانه سما قشم با حضور معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و معاون امور مدارس سما دانشگاه این استان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحدقشم، آیین کلنگ زنی مدرسه پسرانه سما قشم با اعتبار بالغ بر۲۳ میلیارد تومان و با حضور دکتر محمد علی نادی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر رنجبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، دکتر باوقار معاون امور مدارس سما دانشگاه استان هرمزگان در محل سایت آموزشی شهرک گلستان این شهرستان انجام شد.

بیشتر بخوانید:

محمد حیدری نارمندی رئیس این واحد دانشگاهی در این آیین ضمن خوش آمدگویی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم در راستای تعامل با مجتمع مدارس سما برای ساخت مدرسه و نوسازی فضای آموزشی شهرستان قشم ، زمین بسیار خوب در موقعیتی مناسب در شهرک گلستان قشم به مساحت ۳۸۷۰ مترمربع از سوی دانشگاه برای ساخت مدرسه پسرانه سما قشم اختصاص داده است.

دکتر نادی در حاشیه این آیین کلنگ زنی از مجمتع مدارس‌ سما قشم بازدید کردند و با مدیران مدارس و مربیان نشست و گفتگو کردند.

مجتمع آموزشی مدارس سما قشم از سال ۹۴ با ۴۳ دانش آموز کار خود را در قشم آغاز کرده که هم اکنون در مقطع ابتدایی پسرانه و دخترانه و متوسطه اول دخترانه با بالغ بر ۸۵۰ دانش آموز و ۵۰ کادر آموزشی مجرب در حال فعالیت است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم در پایان از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم و کلیه همکاران و عوامل اجرایی، تقدیر نمودند و با اشاره به اینکه امیدواریم مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در راستای بهره وری هر چه بیشتر از این مجتمع آموزشی، با تخصیص هر چه سریعتر اعتبار مورد نیاز، عملیات احداث این مجتمع عظیم آموزشی را تا شروع سال تحصیلی جدید به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1206408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =