انتقادات تند پیشکسوت استقلال علیه سرمربی تیم ملی / نمی‌توانم درباره قلعه‌نویی واقعیت را نگویم

پیشکسوت تیم ملی و باشگاه استقلال نسبت به عدم دعوت میلاد سرلک و دعوت از امید ابراهیمی و عدم جوانگری در تیم ملی، انتقاداتی را علیه امیر قلعه نویی مطرح کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد نوری پیشکسوت تیم ملی و باشگاه استقلالدر خصوص انتقادات از دعوت امید ابراهیمی به تیم ملی تاکید کرد: من هم وقتی لیست تیم ملی را دیدم برایم تعجب برانگیز بود! چراکه امید ابراهیمی چند سال بود که دیگر به تیم ملی دعوت نمی شد. ابراهیمی بازیکن تیم ما (استقلال) است و من دوستش دارم اما بهتر بود بهترین ها دعوت شوند.

بیشتر بخوانید:

قلعه‌نویی: قبول ندارم تیم ملی فوتبال ایران پیر است

او ادامه داد: انتقاد همیشه به لیست تیم ملی است هر کسی انتخاب شود یک بحثی پیرامونش مطرح می شود. اما بحث من عدم دعوت سرلک است الان دیگر مشخص شد او را همان یک بار دعوت کردن که سرباز نشود. این دیگر خیلی جای بحث دارد حتما قضیه ایی بوده که سرلک را در همان اردو دعوت کردند و دیگر دعوت نمی شود. به هیچ وجه نباید چنین اتفاقاتی در مورد تیم ملی بیفتند.

نوری اضافه کرد: امیر قلعه نویی دوست و همبازی من بوده اما نمی توانم واقعیت ها را نگویم.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان با بیان این مطلب که نگاه قلعه نویی به لژیونرها بیشتر از داخلی ها است تاکید کرد: من احساس می کنم امیر قلعه نویی با توجه به اینکه زمان زیادی تا جام ملتها نداریم بیشتر شاکله تیم ملی مان را از لژیونرها تشکیل داده است یعنی ترکیب اصلی تیم ملی لژیونرها هستند شما می بینید بیشتر بازیکنانی که بازی می کنند لژیونرها هستند. داخلی ها یا روی نیمکت هستند یا خط می خورند.

نوری افزود: در حالی که الان باید در تیم ملی جوانگرایی شود تا تیم ملی در چند سال آینده خالی از بازیکنان با کیفیت در حین حال با تجربه نشود. الان بازیکن جوانی در لیگ داریم که در حین جوانی دارای تجربه هم هستند که می توانند به تیم ملی دعوت شوند. تیم ملی باید تلفیقی از جوانان و با تجربه ها باشد من موافق جوانگرایی در تیم ملی هستم و الان تیم ملی نوجوانان توانستند برزیل را ببرند پس دارای توانایی های هستند که می توانند چنین برد شیرینی را رقم بزنند.

منبع: همشهری انلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1206420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 6
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
      3 0
      راستش رو بخوای منم با اینکه بازیکن خوب بیارید و همین جور جوان مخالفت نیستم ولی بازیکنی که با پارتی فوتبالیست شده حال آدم رو بد میکنه . باریکنی که استعداد داشته باشه آره جوان هم باشه ایراد نداره ولی خوب برای شماها ؛شماهایی که با پول گرفتن و رشوه و پارتی بازی فوتبالیست میارید داخل تیم های باشگاهی شماهایی که میدونید طرف استعداد نداره ولی با گرفتن پول های زیادی راهشون میدید . به نوعی میشه گفت دارید خیانت به تیم ملی و مردم میکنین. فوتبال هنره. عین دوخت لباس وقتی لباس رو خراب و خیلی دوخت بدی بهش بزنی باعث میشه که پاره بشه و به در نخوره .آدم هایی که میارید باید استعداد داشته باشن. نه اینکه بی کیفیت باشن فکرش رو بکن مثلا شما ام باپه رو دارید و بعد شعبون بی مخ رو هم دارید . کدوم رو میارید تا فوتبال بازی کنه امباپه یا شعبون بی مخ. متاسفانه نه تنها توی فوتبال دو رویی و کلک زیاده بلکه توی همه ی سیستم های دیگه هم با این مشکل مواجه هستیم چه بسا هستن آدمایی که وجودشون طلاست ولی یکی یکی دارن فرار میکنن و به جاش یه عده ای که هیچی بلد نیستن همه کاره میشن این دودش به چشم همه میره
    • ساحل IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
      2 0
      کاملا درست میگه آقای محمد نوری عزیز
    • سیدمحمد IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
      0 0
      کی دارم میگم قلعه نویی در جام ملتها موفق نخواهد بود . چون سطح بازیکنان لژیونر را ندارد ولذا از وی حرف پذیری نخواهند داشت و این طبیعی است. قلعه نویی هم به نوعی به اینگونه بازیکنان با دعوت از حاج صفی و ابراهیمی باج میدهد
    • نوبری IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
      0 0
      چقدر از این بابا میگیری که هر دم یه چیزی‌ از او منتشر میکنید؟؟ دنبال چی هستید، خراب کردن پرسپولبس و باد‌ کردن نکو‌نام ؟؟
    • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
      0 0
      جناب نوری بازیکن جوان مد نظر شما عامل باخت پرسپولیس به النصر عربستان بود.با اون خطای بی ملاحظه داخل زمین حریف و کارت زرد دوم و اخراجش عامل باخت پرسپولیس بود.
    • کیسه کش. IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
      0 0
      موندم دونفر دائم چت داریم نوری فنونی زاده دائم باهمینا مصاحبه میکنن میخای باسوشا هم یه مصاحبه کن کامل بشه