برنامه دانشگاه آزاد اشتغال براساس زیست بوم شهرستان‌ها است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز خاتم، با فرماندار، رئیس جهاد کشاورزی و خانواده شهید آن شهرستان دیدار و از کارگاه دوخت لباس بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدرضا دهقانی اشکذری در نشست با رئیس جهاد کشاورزی شهرستان خاتم که با حضور ابوالفضل صادقیان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، سید محمد حسینی، رئیس مرکز خاتم و مهدی فتحی، رئیس اداره کشاورزی شهرستان خاتم بود، ظرفیت های دانشگاه را فراوان دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد با استفاده از تجربه‌های اداره کشاورزی و با همکاری‌های فی مابین شهرک گلخانه‌ای راه اندازی کند.

دهقانی اشکذری در دیدار با فرماندار خاتم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک خانواده ۲۲ هزار نفری با بیش از ۱۶ هزار دانشجو نزدیک به ۴۵۰۰ دانش آموز و قریب به۱۰۰۰ استاد و معلم و ۸۰۰ کارمند بزرگترین مجموعه آموزشی در استان یزد است.

وی استفاده از این ظرفیت بالقوه را در گرو پروژه‌های مشترک دانست و گفت: هدف گذاری دانشگاه، تقویت اشتغال در شهرستان با در نظر گرفتن زیست بوم آن محل است.

رئیس واحد یزد افزود: تحصیل همزمان با اشتغال و کار دانش بنیان در حوزه کشاورزی با کمک مدیران شهرستان قابل تحقق است.

علی اکبریان، فرماندار شهرستان خاتم قول مساعد داد که تمام تلاش و ظرفیت‌های فرمانداری را در جهت اجرای این طرح‌ها به کار گیرد.

برنامه بعدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، بازدید از کارگاه دوخت لباس در شهرستان خاتم بود.

دهقانی اشکذری در دیدار با مسئولین و نیروهای وابسته به دانشگاه آزاد مشغول به کار در این کارگاه اذعان کرد: اراده خوب دانشگاه و سازمان فنی حرفه‌ای نویدبخش آینده‌ای روشن برای مجموعه و افزایش تولید است و ظرفیت ۱۵۰ دست لباس در روز قابلیت دو برابر شدن دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به همراه معاون پژوهش و فناوری استان، رئیس و مسئولین واحد خاتم با خانواده شهید علی بهمنی دیدار کردند. در این ملاقات پدر و مادر شهید به ذکر خاطرات شهید دفاع مقدس پرداختند و در پایان لوح تقدیر از طرف دانشگاه به این خانواده اهدا شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1206600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =