تزلزل رژیم صهیونیستی در افق نو دنیا مشهود است

دیپلمات سابق ایران در فرانسه با بیان اینکه تزلزل اسرائیل در افق نو جهانی مشهود است تأکید کرد: این سنت خدا است که طاغوتیان نابود خواهند شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، غلامرضا منتظمی دیپلمات سابق ایران در فرانسه و دبیر کنفرانس بین المللی افق نو در نشست «روایتی از جدال حق و باطل در عصر جدید» که توسط هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان تهران در دانشگاه آزاد واحد شهریار برگزار شد، اظهار کرد: پرسش این است که آیا آمریکا و غرب در خدمت اسرائیل اند یا اسرائیل در خدمت غرب است؟ در این زمینه بین پژوهشگران و تحلیل گران جمع‌بندی قاطعی وجود ندارد که قدرت یهود در دنیا چقدر است و آیا اسرائیل در خدمت منافع غرب است یا غرب در خدمت اسرائیل است.

وی افزود: معتقدم که یهود برای اولین بار در تاریخ به آرمان خود رسید و امروز غرب در خدمت اسرائیل است. اسرائیل از ظرفیت های تمدن غرب به نفع خود بهره می برد و در برابر غرب برای خود اقتدار ایجاد کرده است.

منتظمی تاکید کرد: این سنت خدا است که طاغوتیان نابود خواهند شد و ما هم در زمان حیاتمان نابودی رژیم صهیونیستی را خواهیم دید و همه با هم آزادی قدس را جشن خواهیم گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه تزلزل اسرائیل در این افق نو جهانی مشهود است تأکید کرد: ما دو فرمانده در جنگ نرم و در جنگ سخت داشتیم یکی حاج قاسم و دیگری حاج نادر طالب زاده هر دو در فاصله کوتاهی از یکدیگر به شهادت رسیدند.

تزلزل رژیم صهیونیستی در افق نو دنیا مشهود است

انتهای پیام/

کد خبر: 1206791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =