کنعانی: حمله به بیمارستان‌های غزه خوی وحشیگری اسرائیل را نشان داد

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به هدف قرار دادن بیمارستان‌ها توسط جنایاتکاران صهیونیستی تصریح کرد: حمله به بیمارستان‌های اردن و اندونزی، جلوه دیگری از خوی تجاوزکارانه و وحشیگری رژیم را نشان داد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌ها در غزه در صفحه شخصی خود نوشت: بعد از شکست مقامات رژیم اسرائیل در اثبات ادعاهای دروغین خود در مورد بیمارستان شفا، ارتش این رژیم حملات خود را به دیگر بیمارستان‌های غزه از سر گرفت.

بیشتر بخوانید:

کنعانی: آمریکا نمی‌گذارد جنگ به پایان برسد

وی افزود: حمله به بیمارستان‌های اردن و اندونزی، جلوه دیگری از خوی تجاوزکارانه و وحشیگری رژیم را نشان داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: حمله به بیمارستان‌ها با همه موازین حقوق بشری، حقوق بین‌الملل و کنوانسیون‌های ژنو در تعارض است و ماهیت جنایتکارانه این رژیم را نزد جهانیان آشکارتر می‌کند.

جنگنده‌های رژیم اسرائیل در چهل و سومین روز از تجاوز نظامی خود به نوار غزه بعد از عملیات طوفان الاقصی، بیمارستان الوفاء را در مرکز غزه هدف قرار دادند که در اثر این حمله، رئیس این بیمارستان به شهادت رسید و شماری نیز زخمی شدند.

جنگنده‌های رژیم اسرائیل مناطقی را در شمال غزه بمباران کردند که سرایا القدس در واکنش به این حملات مواضع ارتش صهیونیستی را در داخل و خارج غزه هدف قرار دادد.

خبرگزاری صفا فلسطین گزارش داد که دکتر مدحت محیسن، رئیس بیمارستان سالخوردگان الوفاء در اثر بمباران بیمارستان مذکور در شهر الزهراء واقع در مرکز نوار غزه به شهادت رسیده و شمار دیگری از پزشکان و پناهندگان نیز زخمی‌ شده‌اند.

سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی در غزه در گفت‌وگو با الجزیره اعلام کرد که تا این لحظه بیش از ۲۰۰ نفر از کادر درمان و پزشکی در حملات اشغالگران اسرائیلی به نوار غزه به شهادت رسیده و بیش از ۴۵۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1206988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =