جنگ بر سر جانشینی آنچلوتی روی نیمکت رئال مادرید

«فلوزنتینو پرز» و دیگر مدیران رئال مادرید بر سر جانشین آنجلوتی اختلاف نظر دارند و به گفته یک خبرنگار اسپانیایی، زیدان گزینه «پرز» و «آلونسو» گزینه باشگاه است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، با پایان قرارداد «کارلو آنجلوتی» با رئال مادرید در پایان فصل جاری فوتبال، سران این تیم اسپانیایی از هم اکنون به دنبال جانشین این سرمربی برای نیمکت کهکشانی‌ها هستند و به نظر می‌رسد همین مساله موجب اختلافاتی میان مدیران باشگاه شده است.

بیشتر بخوانید:

مهدی طارمی به منچستریونایتد می‌رود یا رئال مادرید؟

«فلورنتینو پرز» رئیس رئال مادرید مایل است «زین الدین زیدان» هدایت تیم را به عهده بگیرد خواستار بازگشت او به «سانتیاگو برنابئو» هستند اما دیگر مدیران تیم نظر دیگری دارند.

«خاویر رودریگز پاسکال» خبرنگار اسپانیایی با پرده برداشتن از این اختلافات گفت: زیدان همچنان گزینه مورد علاقه «پرز» است اما دیگر مدیران باشگاه روی حضور «ژابی آلونسو» اتفاق نظر دارند و به همین خاطر نظر رئیس ممکن است تغییر کند.

«کارلو آنجلوتی» در پایان فصل هدایت تیم ملی فوتبال برزیل را برعهده خواهد گرفت. ژابی آلونسو در حال حاضر هدایت بایرلورکوزن را بر عهده دارد و عملکرد بسیار قابل قبولی داشته است.

زیدان هم در حال حاضر هدایت تیمی را بر عهده ندارد اما پیش از این از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ به مدت سه سال سرمربی کهشکانی ها بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1207026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =