بهادری جهرمی: اهدای موشک به رژیم صهیونیستی، تشویق این رژیم برای جنایت است

سخنگوی دولت گفت: رژیم صهیونیستی بعد از ۸۰ سال که کوشیدند جهانیان این غصب و جنایات را فراموش کنند، امروز با طوفان الاقصی غبارها کنار رفت و همگان فهمیدند که حق با کیست.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز در همایش دانش‌آموزی «من دادخواه توام» که به‌مناسبت روز جهانی کودکان و در حمایت از کودکان غزه، در مجموعه سرچشمه تهران برگزار شد، طی سخنانی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری(س) بیان کرد: رژیم صهیونیستی با کمک آمریکا و انگلیس در ۸۰ سال اخیر تلاش کرد که جهانیان فراموش کنند که آن‌ها سرزمین فلسطین را غصب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

سردار سلیمانی: وحشی‌گری‌های رژیم کودک‌کش نمی‌تواند روند فروپاشی آن را متوقف کند

وی افزود: این جنگ ۸۰ سال ادامه دارد و عملیات طوفان الاقصی این خاطره ۸۰ ساله را در ذهن جهانیان زنده کرد که رژیم صهیونیستی غاصب و قاتل است؛ علیرغم اینکه این رژیم در این سال‌ها کوشید تا مردم دنیا این جنایات و کشتارها را فراموش کنند.

سخنگوی دولت عنوان کرد: رژیم صهیونیستی بعد از ۸۰ سال که کوشیدند جهانیان این غصب و جنایات را فراموش کنند، امروز با طوفان الاقصی غبارها کنار رفت و همگان فهمیدند که حق با کیست. امروز مردم جهان در هر کشوری بر خلاف تمام هزینه‌های برخی دولت‌ها که حامی صهیونیست‌ها هستند، به خیابان‌ها آمده و می‌گویند که به مردم فلسطین ظلم شده است.

بهادری‌جهرمی گفت: اگر امروز موشک آمریکایی و انگلیسی بر سر مردم فلسطینی، خانه، مدرسه و بیمارستان فلسطینیان می‌افتد، این موشک را همان کسی ساخته که سالیان سال است می‌خواهد اذهان را از درک حقیقت منحرف کند. عده‌ای نمی‌خواهند انسان و انسانیت زنده بماند؛ آن‌ها مخالف انسان هستند و اگر بتوانند انسانیت را از بین می‌برند.

وی افزود: حضور نخست‌وزیر انگلیس و رئیس‌جمهور آمریکا در مناطق اشغالی و اهدای موشک به رژیم صهیونیستی برای کشتار مردم غزه، تشویق این رژیم برای جنایت است، همین‌ها در رسانه‌های‌شان هم می‌کوشند تا فطرت پاک و حق‌طلبی خاموش شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1207161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =