کنعانی: ننگ و شرم تاریخی جنایات رژیم صهیونیستی تا همیشه باقی خواهد ماند

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جهانیان هرگز ناله‌ها و گریه‌ها و شهادت کودکان و زنان بیمار و بی پناه بیمارستان شفا و ده‌ها بیمارستان دیگر در غزه را از یاد نخواهد برد و ننگ و شرم تاریخی این جنایات هولناک برای صهیونیست‌ها تا همیشه تاریخ باقی خواهد ماند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، اظهار داشت: خجسته میلاد باسعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار بر همگان خاصه بر پرستاران خدوم ایران عزیز مبارک و فرخنده باد.

بیشتر بخوانید:

کنعانی: حمله به بیمارستان‌های غزه خوی وحشیگری اسرائیل را نشان داد

وی گفت: درحالی امروز در سالروز میلاد فرخنده حضرت زینب (س) و روز پرستار، تلاش و خدمات ارزشمند جامعه پرستاران و مدافعان حریم سلامت ایرانیان را ارج می‌نهیم که شاهد جنایت فجیع صهیونیست‌ها در حملات مستقیم و عمدی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در غزه هستیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: حملاتی که تاکنون منجر به شهادت ۱۹۸ پزشک و پرستار و امدادگر، نابودی ۵۵ آمبولانس و خارج شدن ۲۵ بیمارستان از چرخه خدمت شده است.

کنعانی بیان داشت: جهانیان هرگز ناله‌ها و گریه‌ها و شهادت مظلومانه نوزادان نارس معصوم، کودکان و زنان بیمار و بی پناه بیمارستان شفا و ده ها بیمارستان دیگر در غزه را از یاد نخواهد برد و ننگ و شرم تاریخی این جنایات هولناک برای صهیونیست‌های کودک‌کُش و حامیان آنها تا همیشه تاریخ باقی خواهد ماند.

وی عنوان کرد: شکست و نابودی سرنوشت محتوم اشغالگران صهیونیست همانند همه اشغالگران و متجاوزان در طول تاریخ است.

کد خبر: 1207166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =