زیاد النخاله: مقاومت دشمن را مجبور به پذیرش مذاکره برای تبادل اسرا کرد

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به آتش‌بس بین مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی بیان کرد: مقاومت دشمن را مجبور به پذیرش مذاکره برای تبادل اسرا کرد و اسرای باقی مانده؛ بدون آزادی اسرای ما آزاد نمی‌شوند.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، «زیاد النخاله»، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز جمعه بعد از اجرایی شدن آتش‌بس در نوار غزه اعلام کرد که مقاومت دشمن را مجبور به پذیرش مذاکره برای تبادل اسرا کرد و اسرای باقی مانده دشمن بدون آزادی اسرای دربند ما آزاد نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید:

امیرعبداللهیان: مقاومت غزه اثبات کرد که زمان به نفع رژیم جعلی اسراییل نخواهد بود

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: آتش‌بس بعد از گذشت یک ماه از تجاوز زمینی به غزه و با طرح شعارهای پرطمطراق از سوی دشمن آغاز شد.

النخاله عنوان کرد: مقاومت دشمن را وادار به پذیرش تبادل اسرا کرد و آتش‌بس اعترافی صریح به شکستی است که دشمن با جود نیروهای گسترده زمینی و حملات هوایی در عرصه میدانی متحمل شد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد: اگر تلفات رژیم صهیونسیتی در میدان نبرد نبود، این رژیم حاضر به پذیرش آتش‌بس و مبادله اسیران نبود.

وی اظهار کرد که در آینده دشمن را مجبور به پذیرش توافق مبادله اسیران بزرگی خواهیم کرد که شامل آزادی همه اسیران فلسطینی می‌شود.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در ادامه گفت: اهدافی را که دشمن مطرح می‌کرد همچنان پابرجا است و آن پایان دادن به مقاومت و درهم شکستن آن بود، لذا باید برای شکست دشمن و خنثی کردن اهداف دشمن به مبارزه ادامه دهیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1207866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =