متروی پرند روز پنج‌شنبه افتتاح می‌شود

سرپرست معاونت حمل ‌و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افتتاح ایستگاه مترو پرند در روز پنج‌شنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محسن هرمزی در جریان یکصدونودوپنجمین جلسه شورای شهر تهران و در جریان بررسی گزارش نظارتی ۶ ماهه پروژه‌های تملک دارایی سرمایه‌ای شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: محور ما تکمیل طرح‌های این حوزه بوده است. همچنین در توسعه مترو ۶ ایستگاه و ۲۹ کیلومتر را اجرایی کردیم و ۵ ایستگاه به بهره‌ه‌برداری رسید و بنا بر برنامه‌ریزی پنجشنبه هفته جاری ایستگاه مترو پرند به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

اتصال متروی اسلامشهر به خط ۳ متروی تهران تا پایان ۱۴۰۳

وی با تاکید بر اینکه ما تکلیف خود را در بخش مترو انجام داده‌ایم و از تکالیف مصوب جلو هستیم، گفت: در بخش اتوبوس تاکنون ۷۲۱ دستگاه اتوبوس نوسازی و وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شده است ضمن اینکه ۲۹۵ دستگاه اتوبوس نوسازی شده و در سال جاری تحویل داده شده که این مسئله بی‌سابقه بوده است.

معاون شهرداری تهران با اشاره به احداث خط ۱۰ مترو گفت: بر اساس کارشناسی‌ها قرار بر این شد اگر توانستیم از محل ارقامی که از سپاه طلب داریم کارسازی انجام بدهیم، در این ارتباط بیش از ۳ هزار میلیارد تومان از مطالبات وصول شده است.

هرمزی با اشاره به سفر تیم مدیریت شهری به چین تصریح کرد: در این سفر ۵ قرارداد به میزان یک میلیارد و ۴۰ میلیون یورو منعقد شد. همچنین رئیس بانک مرکزی اعلام کرد تامین ارز یک میلیارد دلاری برای شهرداری را انجام خواهد داد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1208189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =