واکنش سوگل طهماسبی به درگذشت پروانه معصومی / تصویرم از او لبخندی زیباست

بازیگر سریال "مثل هیچ کس" گفت: پروانه معصومی بسیار دوست‌داشتنی، عزیز و آرام بود و دقیقا همانند یک مادر مهربان با عوامل گروه رفتار می‌کرد.

سوگل طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز ضمن اظهار تاسف از درگذشت پروانه معصومی اظهار کرد: من افتخار این را داشتم که در سریال "مثل هیچ کس" هم‌بازی خانم معصومی باشم و از آن دوران تنها خاطرات خوب در ذهنم باقی مانده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش هنرمندان به درگذشت پروانه معصومی + عکس

وی با بیان اینکه حرف زدن راجع به پروانه معصومی برایم سخت و دشوار است، گفت: ما در این سریال حدود ۱۱ ماه با یکدیگر هم بازی بودیم و درست مانند یک خانواده کار کردیم.

طهماسبی افزود: از آنجایی که من نقش عروس خانم معصومی را که در این سریال نقش بی بی را بازی می کردند، داشتم، باعث شده بود که بتوانم ارتباط بسیار نزدیکی با ایشان داشته باشم.

بازیگر سریال "مثل هیچ کس" با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی پروانه معصومی گفت: او بسیار دوست‌داشتنی، عزیز و آرام بود و دقیقا همانند یک مادر مهربان با عوامل رفتار می‌کرد.

پروانه معصومی

طهماسبی افزود: خانم معصومی بسیار حرفه‌ای بودند و هنگامی که سر پروژه می‌آمد در ابتدا با همه عوامل خوش و بش می‌کرد و گاهی از خاطرات گذشته خود تعریف می‌کرد، از اینکه در گیلان ساکن شده‌ و از محیط زندگی خود برایمان می‌گفت.

وی افزود: از آنجایی که من با خانم معصومی هم سرویس بودم مدت بیشتری را با او می‌گذراندم. او در راه از خاطرات خود می‌گفت و هیچ گاه احساس نمی‌کردم که او به عنوان یک بازیگر در صحنه حضور دارد و حس یک مادر دلسوز و مهربان از او به ما منتقل می‌شد.

طهماسبی در پایان گفت: چندین سال از سریال "مثل هیچ کس" گذشته و اما تصویری که از خانم معصومی به خاطر دارم یک لبخند زیباست که همیشه به لب داشت و آن را در ذهن خود مرور می‌کنم.

به گزارش ایسکانیوز، پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون چند روزی در بیمارستان به دلیل عارضه پارگی روده بستری بود و امروز بر اثر عفونت ریوی به آی سی یو منتقل شد و از دنیا رفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1208401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =