آموزش آشپزی/ طرز تهیه پاستا سوسیس

پاستا یک غذای محبوب است؛ حالا تصور کنید که پاستا با یک سس خوشمزه و تکه‌های سوسیس سرخ‌شده هم ترکیب‌شده باشد. به‌راستی طعم بهشتی این غذا هر کسی را پای میز ناهار و شام می‌کشاند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اگر اعضای خانواده‌تان علاقه خاصی به سوسیس و کالباس دارند، به‌احتمال ‌زیاد این مشکل برایتان پیش‌آمده که غذاهای بیرون را به غذاهای خانگی ترجیح می‌دهند. وقتش رسیده که کمی تغییر در برنامه غذایی‌تان بدهید و دستور پختهای متفاوت را برای علاقه‌مند کردن اعضای خانواده‌تان به غذاهای خانگی امتحان کنید. پیشنهاد ما برای ایجاد تنوع، پاستا سوسیس است.

بیشتر بخوانید:

کبد چرب با آزمایش خون مشخص می‌شود یا سونوگرافی؟

پاستا یک غذای محبوب است؛ حالا تصور کنید که پاستا با یک سس خوشمزه و تکه‌های سوسیس سرخ‌شده هم ترکیب‌شده باشد. به‌راستی طعم بهشتی این غذا هر کسی را پای میز ناهار و شام می‌کشاند. با ما همراه باشید و دستور پخت پاستا سوسیس خوشمزه و متفاوت را یاد بگیرید.

مواد لازم برای تهیه پاستا سوسیس

سوسیس: چهار عدد

پیاز بزرگ (خرد شده): یک عدد

سیر (خرد شده): دو حبه

پودر فلفل چیلی: یک قاشق غذاخوری

گوجه فرنگی (خرد شده): ۴۰۰ گرم

پاستا: ۴۰۰ گرم

نمک و روغن زیتون: به میزان لازم

مرحله اول؛ یک قابلمه بزرگ را پر از آب کنید و روی حرارت قرار دهید. صبر کنید تا آب به جوش بیاید. در همین فاصله سوسیس‌ها را به ابعاد دلخواه خرد کنید. سپس یک ماهی‌تابه بردارید و روغن زیتون را درون آن بریزید. پس از آن سوسیس‌ها را درون روغن سرخ کنید.

مرحله دوم؛ حرارت زیر ماهی‌تابه را کم کنید. سپس پیاز و سیر خرد شده را به سوسیس‌ها اضافه کنید. پس از نرم شدن سیرها و پیازها، فلفل چیلی، نمک و گوجه فرنگی خرد شده را به مواد اضافه کنید. چند دقیقه غذا را تفت دهید. سپس حرارت زیر آن را کم کنید تا گوجه فرنگی‌ها له شوند و سس غلیظ شود.

مرحله سوم؛ پاستا را درون آب جوش بریزید و طبق دستور پختی که روی بسته نوشته‌شده بپزید و سسی که آماده کرده‌اید را روی آن بریزید. غذای خوشمزه شما آماده سرو است. آن را درون ظرف مخصوص بکشید و نوش جان کنید.

چند نکته

این غذا را می‌توانید به همراه لیموترش سرو کنید.

می‌توانید به جای سس این پاستا از خوراک سوسیس ترش و شیرین استفاده کنید.

این غذا را می‌توانید با رب گوجه فرنگی هم آماده کنید.

میزان تندی این غذا بستگی به ذائقه‌تان دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1230055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =