قیمت جدید مسکن در تهران پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲

قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران امروز (پنجشنبه) مشخص شد؛ قیمت خانه در مناطق مختلف تهران با توجه به متراژ و سن بنا متفاوت است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، تهران در پهنه‌ای بین دو وادی کوه و کویر و در دامنه‌های جنوبی البرز گسترده شده‌است و ۷۳۰ کیلومتر مربع مساحت دارد. از نظر جغرافیایی نیز در ۵۱ درجه و ۱۷ دقیقه تا ۵۱ درجه و ۳۳ دقیقهٔ طول خاوری و ۳۵ درجه و ۳۶ دقیقه تا ۳۵ درجه و ۴۴ دقیقهٔ عرض شمالی قرار دارد. اگر قصد خرید مسکن ۷۰ متری در تهران را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

رکود بازار مسکن تا چه زمانی ادامه دارد؟

آپارتمانی ۷۰ متری در مرزداران درحالی که ۱۷ سال از ساخت آن گذشته و دو اتاق خواب داشته باشد، معادل ۸ میلیارد تومان ارزش دارد.

واحد آپارتمانی ۱۲ ساله در فلاح با متراژ ۷۰ متر و دو اتاق خواب در روزهای گذشته معادل ۲ میلیاردو ۳۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی دیگر در جوادیه تهرانپارس با متراژ ۷۰ متر و سنی معادل ۲۲ سال درحالی که این واحد دو خوابه است معادل ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۵ ساله در کرمان با متراژ ۷۰ متر و دو اتاق خوابه است به بودجه‌ای معادل ۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در سلیمانی را دارید، یک واحد ۲ خوابه با سرمایه ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می‌توانید واحدی ۱۲ ساله با متراژ ۷۰ متر را خریداری کنید.

همچنین برای خرید واحدی دیگر در خانی‌آباد نو با متراژ ۷۰ متر و نوساز است، به سرمایه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع خانه در منتاطق مختلغ تهران را مشاهده کنید:

سند

منبع: اقتصاد آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1208855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =