پزشک متخلف تبریزی جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی از حکم به استرداد وجه اضافی دریافت شده توسط یک پزشک بابت انجام عمل جراحی در تبریز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، صمد حضرتی در جمع خبرنگاران، گفت: به پرونده یک پزشک متخلف که برای انجام عمل جراحی از فردی مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال وجه اضافه دریافت کرده بود در شعبه سوم تعزیرات حکومتی تبریز رسیدگی شد.

بیشتر بخوانید:

جریمه سنگین یک دبستان غیرانتفاعی به دلیل دریافت هزینه اضافی

وی افزود: شعبه پس از دریافت دفاعیات بلا وجه متهم و احراز تخلف اخذ مبلغ اضافی خارج از تعرفه مصوب با توجه به بار اول بودن حکم به استرداد عین مبلغ اضافه دریافتی داده و علاوه بر آن به پرداخت ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی گفت: این پرونده با شکایت شاکی خصوصی از طریق کمیسیون ماده ۱۱ امور بهداشتی و درمانی استان به این اداره کل تعزیرات ارجاع شده بود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به کشف ۱۲ هزار و ۵۰۰ دلار در باجه بازرسی فرودگاه بین‌المللی تبریز از یک فرد، گفت: به این پرونده تخلف در شعبه ششم تعزیرات حکومتی این شهر رسیدگی شد.

حضرتی، ادامه داد: بر اساس ضابطه ارز مسافرتی، هر فرد در هنگام خروج از کشور نمی‌تواند بیش از پنج هزار یورو به همراه ببرد مگر اینکه از مراجع قانونی مجوز داشته باشد.

وی بیان کرد: در این پرونده شعبه با لحاظ میزان ارز مجاز مسافرتی و با توجه به عدم ارائه مدارک قانونی لازم برای خروج ارز مازاد به میزان هفت هزار و ۶۰ دلار، اتهام قاچاق را محرز و متهم را علاوه بر ضبط ارز مازاد به پرداخت جزای نقدی به میزان دو برابر ارزش ارز محکوم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1209498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =