پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات از آسیا حذف شد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است، شکست سرخپوشان مقابل الدحیل باعث حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا نشد بلکه عملکرد ضعیف تیم در فصل نقل‌وانتقالات پیش‌فصل ناکامی آسیایی شاگردان گل‌محمدی را به دنبال داشت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رحیم یوسفی درباره حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا پس از شکست خانگی مقابل الدحیل اظهار داشت: الدحیل در این فصل نتایج خوبی کسب نکرده و با آن تیم قدرتمند چند سال گذشته فاصله داشته است. پرسپولیس در چنین شرایطی حتی نتوانست با حمایت هوادارانش الدحیل را شکست دهد. پرسپولیس بازی را خیلی خوب شروع کرد و زود هم به گل رسید، اما شاگردان گل‌محمدی یک قانون مهم در فوتبال را رعایت نکردند. در فوتبال بعد از یک گل نباید خیلی احساسی شد و بدون منطق بازی کرد. پرسپولیس چندین بازیکن ملی‌پوش و باتجربه حضور در تیم ملی در اختیار دارد و با این اوصاف نباید احساسی شود. زمانی که یک تیم بلافاصله بعد از زدن گل، گل می‌خورد مشخص است آن تیم مشکلات زیادی دارد.

بیشتر بخوانید:

واکنش مهدی مهدوی‌کیا به شکست پرسپولیس + عکس

وی در واکنش به این موضوع که ضعف خط دفاعی پرسپولیس مقابل الدحیل مشهود بود، گفت: من بازی‌های این فصل پرسپولیس را نگاه کرده‌ام، به عقیده من کنعانی‌زادگان از دوران اوج خود به دور است و گولسیانی هم که تا قبل از مصدومیت پورعلی‌گنجی نیمکت‌نشین بود نتوانسته است کیفیت فصل گذشته‌اش را نشان دهد. هر دو گل الدحیل از روی ضعف و اشتباه خط دفاعی پرسپولیس به ثمر رسید. اگر علیرضا بیرانوند مقابل الدحیل درون دروازه نبود به جای دو گل، باید با پنج گل شکست می‌خوردیم. بیرانوند فقط سه سیو توپ داشت که صد درصد جلوی فروپاشی دروازه‌اش را گرفت. سؤال ما این است که در این فصل در پرسپولیس چه اتفاقی افتاده است که دروازه این تیم به راحتی باز می‌شود.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: پرسپولیس غیر از مشکلات دفاعی، در خط حمله هم ایرادهای زیادی دارد. یکسری افراد مانند یک غده سرطانی در باشگاه پرسپولیس رخنه کردند و جان این تیم را گرفته‌اند. آنها در فصل نقل‌وانتقالات خط مشی تعیین می‌کنند و باعث تضعیف پرسپولیس شدند. همین افراد باعث شدند که مهاجمانی مانند مغانلو، اسدی، آل‌کثیر و ... از پرسپولیس بروند تا جای آنها بازیکنان معمولی بیاورند. شکست پرسپولیس مقابل الدحیل باعث حذف سرخپوشان از لیگ قهرمانان آسیا نشد، بلکه پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات پیش‌فصل با عملکرد این افراد از آسیا حذف شد. تا زمانی که آنها در کنار پرسپولیس باشند، این تیم روی خوش نمی‌بیند.

یوسفی درباره ناراحتی هواداران و شعارهایی که بعد از شکست مقابل الدحیل علیه درویش و گل‌محمدی دادند، تصریح کرد: به نظر من خیلی سریع باید وضعیت فعلی پرسپولیس بررسی و تیم از این شرایط خارج شود. سرخپوشان در لیگ برتر هم شرایط خیلی خوبی ندارند و هفته آینده باید دربی را برگزار کنند. قطعاً اگر راهکاری برای برون رفتن از این شرایط پیدا نشود ممکن است اتفاقات بدتری برای پرسپولیس رقم بخورد. ناراحتی هواداران و شعارهای آنها طبیعی است. هواداران به خوبی مقابل الدحیل از تیم‌شان حمایت کردند و انتظار نداشتند که پرسپولیس در تهران با دو گل مقابل این الدحیل شکست بخورد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1209853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =