برگزاری مراسم گرامی‌داشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز

مراسم گرامی‌داشت روز دانشجو با حضور مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان ‌و معاونین آموزشی، پژوهشی و فرهنگی استان و دانشجویان واحد اهواز در سالن اجتماعات دانشکده‌ی علوم انسانی این واحد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مجتبی یوسفی در این نشست ضمن تبیین علل عدم تناسب در توانایی تولید علم در کشور، ناتوانی در برخی زمینه ها را نه کارکرد بد حکمرانی جمعی یا نبود ظرفیت، بلکه عملکرد فردی برخی مدیران، نگاه حداقلی خود کم بینانه در کشور و انحصارطلبی علمی برخی بازیگران بین المللی و در نتیجه تحریم ها دانست.

وی همچنین در پاسخ به سؤالات دانشجویان در خصوص مشکلات زیرساختی استان خوزستان همچون شبکه ی فاضلاب، ناکارآمدی مدیران غالباً غیربومی استان را از اصلی ترین علل آن عنوان و تصریح کرد به فرموده ی رهبر، نمایندگان حق دخالت در عزل و نصب ها را ندارند، اما در صورت خواست رئیس جمهور می توانند در این زمینه طرف مشورت ایشان قرار بگیرند.

یوسفی به درخواست دانشجویان حاضر در این نشست به ارائه ی توضیحاتی در خصوص برخی مصوبات مجلس همچون قانون جدید بازنشستگی و وضعیت استخدام معلمان پرداخت و درخصوص دانشگاه آزاد اسلامی نیز اصلاح فرآیند و پاسخ گویی و نظارت شفاف در آن را منوط به خواست مدیران این مجموعه دانست.

برگزاری مراسم گرامی‌داشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز

برگزاری مراسم گرامی‌داشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز

کد خبر: 1210144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =