رئیس اداره نمایندگی نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی معرفی شد

جلسه معارفه رئیس اداره نمایندگی نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد بجنورد، مهندس سید جواد آل یاسین رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه معارفه رئیس اداره نمایندگی نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی گفت: نظارت در درجه اول تذکر دهنده است تا نقاط قوت، ضعف و مسائلی که ممکن است مانع پیشرفت و ادامه حیات مجموعه می‌شود را مورد بررسی قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

تحصیل ۱۴ درصد دانشجویان دانشگاه آزاد خراسان‌شمالی در دوره تحصیلات تکمیلی

سیدجواد آل یاسین ضمن اشاره به وظایف حوزه نظارت و ارزیابی دانشگاه اظهار کرد: نظارت وجود دارد تا انضباط مالی و اداری تقویت شود و قوانین و مقررات در مسیر درستی به مرحله اجرا در آید.

وی افزود: با نظارت درست قطعاً فساد و انحراف در مجموعه راه پیدا نخواهد کرد و اگر چنانچه در مسیر تعالی دانشگاه چنین مشکلاتی دیده شود، با نظارت و ارزیابی به موقع می‌توان مانع گسترش آن در مجموعه شد.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: چنانچه در مسیر پیشرفت موانعی به وجود آید، این موانع شناسایی شده تا پیشرفت دانشگاه در مسیر مشخص شده روز به روز دقیق تر و هماهنگ تر رو به جلو گام بردارد و ملاک و میزان پیشرفت نیز طبق ضوابط تعریف شده ای سنجیده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از نظارت و ارزیابی توقع می‌رود با عدالت رفتار کند و جانبدار هیچ فرد و مقامی نشود و آنچه که کار را برای ما آسان می سازد این است که در وهله اول خود ما متذکر اعمالمان باشیم و سپس سایر افراد با تذکری به جا متذکر رفتار و اعمال ما باشند.

در پایان این نشست حمید حاتمی با حکمی از سوی سید جواد آل یاسین به عنوان رئیس اداره نمایندگی نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی منصوب شد.

گفتنی است مهندس آل یاسین به همراه سایر مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی با حضور در مزار دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد و نثار فاتحه ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) به مقام شامخ شهدا، ادای احترام کردند.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از کلینیک تخصصی حرکات اصلاحی واحد بجنورد بازدید کرد و با استادان گروه تربیت بدنی این واحد دانشگاهی در خصوص نحوه انجام کار و اقدامات انجام شده در این کلینیک به گفت و گو نشست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1210268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =