اتمام حجت حماس با صهیونیست‌ها!

ابوعبیده سخنگوی شاخه نظامی حماس اعلام کرد که اسرای دشمن صهیونیستی تحت هیچ شرایطی به جز عملیات تبادل به خانه بازنخواهند گشت.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ ابوعبیده امروز یکشنبه در جریان فایل صوتی که از او منتشر شد، بیان کرد: دشمن صهیونیستی حسن رفتار ما با اسرای صهیونیست در بند مقاومت را به عینه مشاهده کرد و این در حالی بود که اشغالگران رفتار وحشیانه‌ای را در قبال زنان و مردان اسیر فلسطینی اتخاذ کرد.

بیشتر بخوانید:

رئیسی: وقایع غزه چهره ظالمانه و غیر انسانی دولت آمریکا را نشان داد


ادامه اظهارات سخنگوی القسام به شرح زیر است:

دشمن نازی صهیونیستی به حملات کور خود به ملت ما و انتقام از غیرنظامیان ادامه می‌دهد.

پس از ۶۵ روز از نبرد طوفان الاقصی و بعد از سرگیری مجدد جنگ در دوره بعد از تبادل اسرا، ما همچنان در قبال آزادی صدها اسیر زن و مرد دیگر فلسطینی دربند زندان‌های رژیم صهیونیستی مسئولیت داریم.

رزمندگان ما تاکنون موفق به نابودی ۱۸۰ خودروی نظامی ارتش صهیونیستی از جمله خودروهای نفر بر، تانک و بولدوزر در طول ۱۰ روز گذشته شده‌اند.

عملیات‌های ما منجر به کشته و زخمی شدن بسیاری از نظامیان صهیونیستی شده و این در حالی که است مجاهدین فلسطین به سلامت به پایگاه‌های خود بازگشته‌اند.

در خلال روزهای گذشته مناطق وسیعی از مناطق همجوار غزه و دیگر شهرهای سرزمین‌های اشغالی همچون تل آویو را با ده‌ها موشک هدف قرار داده‌ایم. به نبرد خود با هرگونه تجاوز دشمن ادامه خواهیم داد.

مجددا بر این نکته تاکید می‌کنم که آنچه دشمن صهیونیستی تا بدین لحظه رقم زده است تنها نابودی و ویرانی و کشتار کورکورانه بوده است.

دوره آتش بس صداقت و دقت نظر ما نسبت به آنچه پیشتر اعلام کرده بودیم را آشکار ساخت و در مقابل دروغ و فریبکاری فرماندهی دشمن را نیز نمایان ساخت.

در همین راستا به ساکنین سرزمین‌های اشغالی و نه به رهبران و مقامات آن‌ها می‌گوییم که آن‌ها می‌توانند در ازای تبادل اسرا و قبول شروط مقاومت شاهد بازگشت زنده همه اسرای خود باشند.

تکرار مکرر ادعای نابودی حماس توسط دشمن صهیونیستی صرفا با هدف اقناع افکار عمومی به ویهژه هواداران جریان‌های راستگرای افراطی در داخل سرزمین‌های اشغالی صورت می‌پذیرد.

اگر دشمن صهیونیستی قدرت نابودی حماس در غزه را داشت بدون تردید این کار را پیش از این در کرانه باختری و قدس انجام داده بود.

تمامی رزمندگان و مخالفین اشغالگری در کلیه جبهه‌ها و در سرتاسر دنیا را به بسیج برای مبارزه و برگزاری راهپیمایی دعوت می‌کنم.

خطاب به ملت فلسطین می‌گویم که این کشتار با هدف شکستن اراده ملت و مقاومت ما به راه افتاده، اما اراده خداوند بر آنچه دشمن جنایتکار است، غلبه خواهد کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1210354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =